۰

آیا نسخه‌ی PS5 بازی Star Wars Jedi: Fallen Order زودتر از موعد منتشر میشود ؟

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order

آیا نسخه‌ی PS5 بازی Star Wars Jedi: Fallen Order زودتر از موعد منتشر میشود ؟

پیش از این باخبر شده بودیم که به‌روزرسانی این عنوان برای کنسول‌های نسل نهم در توسعه است. حال طبق ادعای منبع این شایعات، برخی خرده فروش‌های بریتانیا، نسخه‌ی فیزیکی بازی مربوط به کنسول PS5 را دریافت کرده‌اند و روز جمعه ۲۱ خرداد ماه شاهد آغاز توزیع بازی بین مصرف کنندگان خواهیم بود. منبع این شایعه اطلاعاتی درباره‌ی نسخه‌ی Xbox منتشر نکرده اما انتظار می‌رود فروش تمامی نسخه‌ها به صورت همزمان صورت گیرد.

چندی پیش اعلام شده بود نسخه‌ی مخصوص نسل جدید بازی Star Wars Jedi: Fallen Order در تابستان منتشر خواهد شد این نسخه از بهبودهای فنی کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و اکس‌باکس سری استفاده خواهد کرد و برای دارندگان فعلی این اثر رایگان خواهد بود. احتمالا جزئیات بیشتری از نسخه نسل نهمی این عنوان امشب منتشر خواهد شد.

همچنین چندی پیش هم شایعه شده بود یک عنوان شوتینگ از Star Wars توسط الکترونیک آرتس در دست ساخت است

شایعه‌ی اخیر ارائه شده توسط OrcaOrcais notalone در Gaming Leaks And Rumors منتشر شده است، این منبع در پست جدید خود گفته است که الکترونیک آرتس قصد دارد در سال جاری یک بازی جدید تیراندازی از Star Wars با مقیاس کوچک را عرضه نماید. همچنین این منبع پیش‌تر نیز اشاره کرده بود هر دو نسخه‌ی Star Wars: Knights of the Old Republic به عنوان ریمستری جزئی برای کنسول‌های فعلی منتشر خواهند شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *