۰

در مراسم Summer Game Fest چه اتفاقاتی افتاد ؟

مراسم Summer Game Fest

مراسم Summer Game Fest

مراسم Summer Game Fest با اجرای جف کیلی و شرکت‌هایی مثل سونی، مایکروسافت و اپیک گیمز برگذار شد و بازی ها و تریلر های زیادی در آن رونمایی شد که در ادامه تمامی آنها را مشاهده خواهید کرد :

Tiny Tina's Wonderlands

Gearbox و ۲K اسپین آف سری جدید Borderlands را با نام Tiny Tina’s Wonderlands اعلام کردند.به نظر می رسد این بازی خارق العاده تری در سری بزرگتر و معروف Borderlands است. در این بازی شاهد ماجراجویی ها و صحنه های اکشن و شوتینک بسیار جذاب تری خواهیم بود.

Metal Slug Tactics

در یک اعلامیه غافلگیرانه ، توسعه دهندگان Leikir Studio و Dotemu در حال همکاری با SNK برای ایجاد یک Spin-off Metal Slug هستند. برخلاف ورودی های اصلی این سری ، این یک بازی تاکتیکی مانند XCOM خواهد بود.

Jurassic World: Evolution 2

بالاخره شبیه ساز مدیریت Jurassic World: Evolution معرفی شد. در این بازی شما می توانید به دنیای حیات وحش دایناسور ها بروید و سیر تکامل ، نحوه زندگی و شکار کردن آنها را از نزدیک با چشمان خود مشاهده کنید و اطلاعات خود را درباره این موجودات عجیب بیشتر کنید.

Death Stranding: Director's Cut

هیدئو کوجیما برای رونمایی از بازی جهان باز و اکشن خود یعنی Death Stranding: Director’s Cut که قرار است برای کنسول PS5 نیز منتشر شود ، روی صحنه آمد. جدا از اینکه این بازی به زودی در دسترس خواهد بود ، ام هیچ جزئیاتی درباره تاریخ انتشار آن تأیید نشده است.

Lost Ark ساخته جدید Amazon Games

آمازون گیمز این فرصت را پیدا کرد تا MMO جدیدی را منتشر کند که به نام Lost Ark معرفی شده است و توسط Smilegate RPG ، یک استودیوی توسعه دهنده از کره جنوبی ساخته می شود.

تاریخ انتشار بازی Sable مشخص شد

سرانجام تاریخ انتشار بازی اکتشافی و مستقل Sable مشخص شد. این بازی اولین بار در E3 2018 معرفی شد و در مورد سبک بصری متمایز آن بسیار صحبت شد. طبق اطلاعات منتشر شده قرار است تا این بازی در تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۱ برای پلتفرم های macOS, Windows, and Xbox Series X/S منتشر شود.

اطلاعات جدیدی از فصل ۴ بازی های Call of Duty: Cold War Black Ops و Warzone منتشر شد

اکتیویژن جزئیات جدیدی درباره جدیدترین فصل Call of Duty: Cold War Black Ops و Warzone را تأیید کرد. طبق اعلام این شرکت ، به زودی فصل ۴ این بازی ها منتشر خواهند شد و منظور از زود ، تاریخ ۱۷ ژوئن ۲۰۲۱ است.

Salt And Sacrifice

دنباله جدیدی از بازی Salt and Sanctuary که بسیار مورد علاقه دوستداران سبک دارک سولز هستند ، در راه است. این بازی با نام Salt and Sacrifice منتشر می شود. این بازی برای پلتفرم های PS5 , PS4 و PC تایید شده است.

مود جدید بازی Among Us معرفی شد

Among Us یک حالت جدید Hide & Seek ( یا همان قایم باشک ) و مجموعه ای از آیتم های جدید را معرفی کرد.  و در انتها یک نقشه جدید نیز معرفی شد که بازیکنان را ساعت های بیشتری مشغول گشت زدن در آن می کند و همینطور باعث تازه شدن بازی می شود.

تاریخ انتشار بازی Solar Ash مشخص شد

سرانجام تاریخ حدودی انتشار آخرین بازی توسعه دهنده Hyper Light Drifter Heart Machine مشخص شد. انتظار می رود این بازی در اواخر سال ۲۰۲۱  برای کنسول های PS5 و PS4 به نمایش در آید.

Two Point Campus

Two Point Campus در دنباله بازی شبیه ساز مدیریت بیمارستان Two Point است. همانطور که از نامش پیداست ، این بازی بر مدیریت یک دانشگاه متمرکز خواهد بود. این بازی برای کامپیوتر های شخصی و کنسول های مختلف بازی تایید شده است.

معرفی یک منطقه جدید در بازی Escape from Tarkov

توسعه دهنده BattleState Games به پشتیبانی خود از Escape from Tarkov ادامه می دهد ، آنها  از فرصت استفاده کردند و در جریان Summer Game Fest منطقه کاملاً جدید بازی به نام Streets of Tarkov را معرفی کردند. براساس تریلر اولیه آن ، این نقشه جاه طلبانه ترین نقشه موجود در بازی است.

کراس اوور Stranger Things در بازی Smite

 بازی سوم شخص Smite بتلپس بعدی خود را دریافت خواهد کرد که اینبار مربوط به Stranger Things  می شود و شامل کاراکتر های Eleven ، Hopper و The Mind Flayer خواهد بود.

کاراکتر جدید بازی Valorant معرفی شد

Riot تأیید کرد که کاراکتر جدیدی به Valorant می آید.  در تیزر فوق العاده کوتاه آن یک کلاه ایمنی را نشان می داد که جلوی یک بدنه مکانیکی قرار گرفته بود و ظاهراً نوعی سیگنال را جمع می کند. این کاراکتر در اوخر ماه ژوئن وارد بازی خواهد شد.

Planet Of Lana

Planet Of Lana یک بازی جدید ۲D است که دارای سبک بصری چشم نواز و ماجراجویی های هیجان انگیزی است. این بازی فقط برای سیستم عامل های Xbox و کامپیوتر های شخصی منتشر می شود.

Monster Hunter Stories 2

کپکام بار دیگر تریلر جدیدی برای Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin ارائه داد. با انتشار Wings Of Ruin یک بار دیگر جان تازه ای به این بازی RPG داده خواهد شد.این بازی در تابستان پیش رو منتشر خواهد شد.

The Anacrusis

Anacrusis یک بازی شوتر اول شخص از شرکت Stray Bombay Company است که توسط چت فالیسک نویسنده Left 4 Dead و نویسنده پورتال ۲ هدایت می شود. این بازی برای کنسول های Xbox و Xbox Game Pass و همچنین PC منتشر خواهد شد.

مود بتل رویال The Vampire: The Masqueradeبه نام Blood Hunt

Vampire the Masquerade: Blood Hunt یک بتل رویال سوم شخص است که در شهر پراگ برگزار می شود . در  تریلر منتشر شده آن برخی از موجودات شب و توانایی های منحصر به فرد آنها به نمایش گذاشته شد.

انتشار بازی Sky: Children of Light برای نینتندو

تأیید شد که جدیدترین بازی سازنده Journey به نام  Sky: Children of Light، در اواخر این ماه ( ۲۹ ژوئن ) وارد نینتندو سوییچ خواهد شد. Sky: Children of Light در ابتدا در تابستان ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد ، اما این اولین نسخه منتشر شده در یک کنسول بازی سنتی است.

اسکین های جدید Baptiste و Sombra در Overwatch 2 معرفی شدند

بلیزارد در ادامه طراحی مجدد کاراکتر های بازی Overwatch اسکین و طراحی دو کاراکتر Sombra و Baptiste را برای بازی Overwatch 2 معرفی کرد.

تریلر جدید بازی Tales Of Arise منتشر شد

تریلر جدیدی از Tales of Arise به نمایش گذاشته شد که نگاهی اجمالی به شخصیت هایی دارد که در این بازی اکشن و RPG خواهید دید. انتظار می رود اطلاعات بیشتری در مورد این بازی در E3 امسال ارائه شود.

اسکین ۲B در بازی Fall Guys

در اعلامیه ای کاملاً شگفت آور ، تأیید شد که Fall Guys از کاراکتر ۲B در بازی Nier: Automata اسکینی دریافت خواهد کرد.

تریلر و گیم پلی بازی Endless Dungeon منتشر شد

Endless Dungeon تریلر جدیدی را در Summer Games Fest دریافت کرد که در آن طنز سرگرم کننده ای از روش های مختلفی که شما برای کشتن بیگانگان در بازی استفاده می کنید، ارائه شده است. این بازی اکشن که سال گذشته طی مراسم The Game Awards اعلام شد ، برای پلتفرم های Xbox Series X | S ، Xbox One ، PS5 ، PS4 ، Switch و PC عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار بازی House Of Ashes مشخص شد

بالاخره تاریخ انتشار بازی House of Ashes مشخص شد. با اینکه می دانستیم این بازی امسال عرضه خواهد شد ولی اکنون می دانیم که این بازی در تاریخ ۲۲ اکتبر منتشر می شود.

گیم پلی بازی Evil Dead: The Game منتشر شد

بالاخره فیلم های گیم پلی بازی Evil Dead: The Game نمایش داده شد. این بازی که در مراسم جوایز گیم سال گذشته اعلام شد ، برای پلی استیشن ۵ ، پلی استیشن ۴ ، ایکس باکس سری X | S ، ایکس باکس وان ، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

تیزر جدید و تاریخ انتشار بازی Elden Ring مشخص شد

پس از سالها انتظار ، سرانجام تریلر بازی Elden Ring ساخته شرکت From Software فاش شد. تاریخ دقیق انتشار این بازی ۲۱ ژانویه امسال خواهد شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *