۰

آموزش فورتنایت فصل ۷ : محل قرار دادن Rubber Duck ها در نقشه بازی ( چالش هفته اول )

آموزش فورتنایت فصل ۷ ( چالش هفته اول )

برای بسیاری از بازیکنان Fortnite ، بهترین قسمت در هر فصل چالش های آن است ، و خبر خوب برای این دسته از بازیکنان این است که چالش های هفته اول فصل ۷ بازی فورتنایت به زودی شروع می شود ، از جمله چالشی که از شما می خواهد اردک های لاستیکی را در Retail Row ، Pleasant Park و Believer Beach قرار دهید. چالش های هفتگی Quests Legendary ، بسیار متنوع تر از چالش های فصل های قبل است. در اینجا نحوه تکمیل این Legendary Quest هفته ۱ و به دست آوردن ۳۰،۰۰۰ XP را مشاهده می کیند :

مکان اردک پلاستیکی Retail Row

آموزش فورتنایت فصل 7

قبل از اینکه این سه اردک پلاستیکی را پیدا کنیم ، لازم است بدانید که مکان آنها می تواند در هر راند تغییر کند ، اما بسیار به ندرت این اتفاق خواهد افتاد. اگر به جایی که این راهنما می گوید بروید، اردک ها را در نزدیکی همانجا پیدا خواهید کرد.

در Retail Row ، به نزدیکی زمین بسکتبال در گوشه جنوب شرقی مکان مشخص شده بروید. گاهی اوقات در زمین بازی و گاهی اوقات در کنار خانه نزدیک آنجا قرار دارد .به این ترتیب شما اولین اردک خود را پیدا خواهید کرد.

مکان اردک پلاستیکی Pleasant Park

در Pleasant Park ، به دنبال پمپ بنزین در امتداد جاده شرقی روستا بگردید. بعضی اوقات درست در همین نقطه ای که در بالا می بینید یا روی سقف آن پیدا می شود و بعضی وقت ها در زمین فوتبال نمایان می شود ، اما این نقاط تقریباً در کنار هم قرار دارند ، بنابراین به شرق Pleasant Park بروید و آنجا را کامل بگردید. به این ترتیب شما دومین اردک پلاستیکی خود را پیدا خواهید کرد.

محل اردک پلاستیکی Believer Beach

یکی از تغییرات نقشه فصل ۷ نیز مربوط به محل اردک لاستیکی سوم شما است. برای این مورد ، در اطراف استخر نزدیک پارکینگ شرقی شروع به جستجو کنید. معمولا روی لبه استخر قرار خواهد گرفت ، اما می تواند کمی حرکت کند. مثل همیشه به دنبال درخشش طلایی آن باشید تا درصورتی که مکان خود را کمی تغییر داده باشد ، آن را تشخیص دهید.

با جمع کردن اردک های پلاستیکی ، یکی از چالش های هفته اول فصل ۷ بازی فورتنایت شما به پایان خواهد رسید و جایزه مخصوص آن را نیز دریافت خواهید کرد.

آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷ آموزش فورتنایت فصل ۷

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *