۰

ویجت های جدید و دسته بندی نرم افزار ها به iPadOS 15 اضافه خواهد شد

iPadOS 15

در کنار iOS 15 ، اپل iPadOS 15 را نیز اعلام کرد ، که پس از مراحل معمول آزمایش توسعه دهنده و آزمایش بتا عمومی ، در پاییز امسال برای iPad شما منتشر می شود.

با iPadOS 15 ، اپل یک قالب ویجت بزرگتر ارائه می دهد که باید در صفحه های بزرگتری که تبلت ها در مقایسه با تلفن ها بهتر کار می کنند ، باشد.

iPadOS 15

بله ، این به معنی است که ویجت های صفحه اصلی سرانجام به تبلت های اپل رسیده اند. ابزارک های جدید برای iPadOS شامل Find My ، Contacts و Game Center هستند. همچنین App Library هم آنجاست که برای اولین بار در iOS 14 معرفی شد و بنا به دلایلی یک سال تمام به iPad راه نیافت.

این یک نسخه طبقه بندی برنامه از طرف اپل است ، این یک صفحه اختصاصی است که به طور خودکار تمام برنامه هایی را که روی دستگاه خود نصب کرده اید مرتب می کند ، بنابراین برای یافتن برنامه خاصی نیازی به پیمایش در صفحه های اصلی ندارید.

یک رابط کاربری مولتی تسکینگ جدید نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد سریع برنامه ها را به حالت تمام صفحه درآورید ، یا وارد Split View شوید یا از Slide Over استفاده کنید. در Split View می توانید با کشیدن انگشت به سمت پایین یک برنامه را جایگزین یک برنامه جدید کنید .

برنامه Notes برای iPad نیز در حال بهبود است ، با پشتیبانی از موارد ذکر شده و ویژگی جدید Quick Notes که می توانید با آن سریع یادداشت ها را روی Mac ، iPad و یا حتی iPhone خود قرار دهید و در صورت نیاز یک محتوا را از یک صفحه دیگر ضبط کنید.

برنامه Translate برای اولین بار در iPadOS 15 منتش می شود ، این برنامه به شما کمک می کند که به طور اتوماتیک سخنان خود را ترجمه کنید و به یک زبتان دیگر بازگردانید و همچنین این سیستم در بخش Live Text نیز کار خواهد کرد.

اولین نسخه بتا iPadOS 15 در اواخر امروز در دسترس خواهد بود ، در حالی که اولین نسخه عمومی بتا در ماه جولای منتشر می شود.

برچسب‌ها:, , ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *