۰

پاداش ماموریت های بازی GTA VI به صورت بیت کوین

بازی GTA VI

پاداش ماموریت های بازی GTA VI به صورت بیت کوین

افشا کننده اطلاعات محرمانه دنیای بازی به نام تام هندرسون گفته به اطلاعاتی درباره این بازی دست پیدا کرده که براساس آن قرار است پاداش برخی از ماموریت های داخلی بازی در «GTA 6» به صورت ارز دیجیتالی (بیت کوین) پرداخت شود!

هندرسون گفته: من اخیراً شنیده ام که در «GTA 6» قرار است پس از به اتمام رساندن برخی از مراحل در بازی پاداش را نه به صورت پول نقد بلکه به صورت ارز دیجیتال به گیمرها پرداخت کند!

شایعه: GTA VI در سال ۲۰۲۳ آماده انتشار است

یکی از فعالان عرصه‌ی فیلم و سینما که با نام کاربری ViwerAnon در توییتر شناخته می‌شود، اخیرا در یکی از توییت‌های خود به نکته‌ی جالب توجهی در رابطه با GTA VI اشاره کرد. بر اساس ادعای این فرد، راک‌استار گیمز سال گذشته بنا داشته است که بازی موردبحث را اواخر سال ۲۰۲۳ -یعنی دو سال و نیم دیگر عرضه کند و در طول امسال و سال آینده‌ی میلادی نباید منتظر انتشار این بازی باشیم.

گزارش مالی تیک تو ممکن است به زمان عرضه GTA 6 اشاره داشته باشد

تیک تو اعلام کرده که طی سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ جمعاً ۱۹ بازی جدید از «هسته‌ی اصلی» بازی‌های این شرکت معرفی و منتشر خواهد شد که هفت مورد از آن‌ها به بازی‌های AAA و چهار مورد به آثار ورزشی اختصاص خواهد داشت. بنابراین GTA 6 می‌تواند در جایگاه‌ عناوین AAA جا بگیرد، البته هیچ اطلاعاتی از روند توسعه این بازی در دست نیست و نمی‌توان هیچگونه اظهارنظر قطعی را درباره آن مطرح کرد.

نسخه‌ی بهبودیافته‌ی GTA V در ماه آبان برای کنسول‌های نسل نهم منتشر خواهد شد.

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *