۰

معرفی لیست ۱۰ تا از بهترین بازی های شبیه به Borderlands

بازی های شبیه به Borderlands

سری Borderlands به عنوان یکی از شوترهای برتر ، به خاطر شخصیت های عجیب و غریب و شوخ طبع، کمپین های دوستانه و سیستم لوت کردن آن شناخته شده است.

اما شاید دوست داشته باشید با بازی های دیگری که شبیه به آن هستند آشنا شوید و آنها را نیز تجربه کنید . در این لیست ما ۱۰ تا از بهرتین بازی های شبیه به Borderlands به شما خواهیم کرد ، پس با ما همراه باشید :

بازی های شبیه به Borderlands

The Outer Worlds

پلتفرم ها : PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch

Outer wordls شما را به در نقش یک غریبه قرار می دهد ، شخصیتی که وظیفه تعیین سرنوشت کلنی فضایی Halcyon و شهروندان گرسنه آن را دارد.

ماموریت شما سفر و کاوش در هشت سیاره ای است که دارای فضایی عجیب و غریب ، موجودات خطرناک و تعداد زیادی NPC برای دوستی یا دشمنی هستند.

هر چالش را می توان به روشهای مختلف بر اساس سبک بازی مورد نظر خود تکمیل کرد ،  همچنین به شما این امکان را می دهد که از طریق گزینه های گفتگو مسیر های بازی را تغییر دهید و برای مثال یا با گفت و گو موضوعی را حل کنید و یا اینکه کار را به جنگ و دعوا بکشانید.

مانند Borderlands ، این بازی از زیبایی های زیادی همراه با انبوهی از سلاح های علمی تخیلی اعم از تفنگ های لیزری و هفت تیر تا سلاح های دارای اشعه های کوچک استفاده می کند.

Warframe

پلتفرم ها : PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch

شوتر سوم شخص Warframe ساخته شرکت Digital Extremes به صورت رایگان برای سالها تجربه ای جذاب را ارائه داده است و به نظر می رسد با به روزرسانی های جدید دائماً در حال بهبود آن است.

اگرچه سختی زیاد بازی در بعضی مواقع خسته کننده است و تسلط بر بسیاری از مهارت های بازی برای شما کمی طول می کشد ، اما این گیم به شما اجازه می دهد تا برای ماجراجویی های خود سه دوست داشته باشید.

مانند Borderlands ، این بازی سیستم لوت بسیار عظیمی دارد ، گرچه بیشتر وقت شما به جای انبار کردن اسلحه های افسانه ای صرف جمع آوری منابع مختلف برای ساختن آنها می شود.

علاوه بر اینها ، در این بازی هر کاراکتر و شخصیت یک کلاس خاص برای بازی دارد و هر کدام تجهیزات و پرک های مخصوص به خود را دارند که می توانند در مکان ها و موقعیت های مختلف از آنها استفاده کنند.

Risk of Rain 2

پلتفرم ها : PC, PS4, Xbox One, Nintendo Switch

Risk of Rain 2 یک شوتر سوم شخص است که شور و هیجان و صحنه سازی ها و پرسپکتیو بازی های دو بعدی را به جهان بازی های سه بعدی آورده است.

در هر دست از این باز شما باید با تعداد زیادی از دشمنان و موجودات عجیب و غریب مبارزه کنید و با استفاده از مهارت های خود سعی در به دست آوردن امتیاز برای بروزرسانی سلاح های خود کنید.

این بازی مشابه Borderlands دارای ۱۱ کلاس شخصیت است که توسعه دهنده Hopoo Games قصد دارد در آینده این کلاس ها را گسترش دهد.

همه آنها سبک بازی و مهارت های بسیار متفاوتی دارند که به حفظ تازه ماندن و تکراری نشدن بازی بسیار کمک می کند.

Destiny 2

پلتفرم ها : PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

با کنترل کامل شرکت Bungie بر بازی شوتر فضایی خود ، تازه شکل واقعی سبک بازی Destiny 2 را مشاهده کردیم.

قابل توجه ترین تفاوت آن ، تغییر حالت Destiny 2 به حالت رایگان است که به بازیکنان امکان می دهد به همه مأموریت ها و حالت های PvP به صورت رایگان دسترسی پیدا کنند.

این امر باعث می شود تا بازیکنان بسیار بیشتری بتوانند آن را تجربه کنند و با سبک سری Destiny بیشتر آشنها شوند.

با اینکه ممکن است این بازی کمی از دید ها خارج شه باشد ، اما هنوز هم تجربه ها و فعالیت های بسیار زیادی در آن وجود دارد که می توانید تجربشان کنید.

Far Cry 5

پلتفرم ها : PC, PS4, Xbox One

Far Cry 5 که در شهر خیالی مونتانا واقع شده است ، یک نقشه عظیم در دنیای جهان باز را برای بازی در اوقات فراغت به بازیکنان ارائه می دهد.

در این بازی، شما به عنوان یک معاون پلیس تازه کار، وظیفه ردیابی و شکست دادن سه رهبر فرقه Eden’s Gate ، را دارید که هرکدام منقطه تحت مالکیت خود را دارند.

این بازی دارای ویژگی های کاستوم کردن شخصیت و تاکید بسیار بیشتر به نبر ها و جنگ های خیابانی و تن به تن و همینطور اضافه شدن هواپیما و هلیکوپتر های مختلف است.

مانند Borderlands ، داستان Far Cry 5 جایگاه اصلی بازی را دارد ، که شامل توانایی بازی آنلاین تمام مراحل آن با یک دوست به صورت Co-op است.

Outriders

پلتفرم ها : PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

اکنون که توسعه دهندگان People Can Fly باگ های این بازی مبنی در از بین رفتن تمام لوت ها بعد از بیرون آمدن از بازی را درست کرده اند و آن را به حالت پایدار بازگرداندند ، می توانیم با خیال راحت آن را در این لیست قرار بدهیم.

این بازی شوتر سوم شخص RPG شما را در کنترل یک تفنگدار فضایی قرار می دهد که در حالی که یک سیگنال مرموز را در یک سیاره بیگانه مملو از دشمن دنبال می کند ، قدرت خاصی را در یک حادثه به دست می آورد.

نیروها توسط کلاسهای مختلف تعریف می شوند که هر کدام از آنها ویژگی های مبارزاتی و گیم پلی مخصوصی دارند که نسبت به سبک بازی خود باید آنها را انتخاب کنید.

مانند بسیاری از بازی هایی که ما معرفی کرده ایم ، Outriders این گزینه را برای شما فراهم می کند که همزمان با کشف و گشت و گذار در دنیای علمی تخیلی آن ، با سه بازیکن دیگر هم تیم شوید و به یکدیگر کمک کنید.

Remnant: From the Ashes

پلتفرم ها : PC, PS4, Xbox One

در درجه اول این بازی شوتر سوم شخص با شباهت های زیادی به سری دارک سولز و با تأکید بر مبارزه با سلاح های سرد، Remnant: From the Ashes موفق می شود بسیاری از ویژگی های مشابه Borderlands را از نظر ساخت بازیکن در خود جای بدهد.

در حالی که انتخاب سلاح آنقدر متنوع نیست ، هنوز فضای کافی برای تنظیم دقیق سبک بازی شما از طریق به روزرسانی وجود دارد.

Atmosphere جایی است که این دو بازی با یکدیگر تفاوت بیشتری دارند ، زیرا Remnant مانند سری Dark Souls رنگ و بوی تیره تری به خود می گیرد ، در حالی که Borderlands به نظر می رسد از یک کتاب کمیک خارج شده است.

با این اوصاف ، این بازی شامل پشتیبانی Co-Op برای حداکثر چهار بازیکن است و به شما این امکان را می دهد که در کنار یکدیگر داستان را کامل کنید

Warhammer: Vermintide 2

پلتفرم ها : PC, PS4, Xbox One

گرچه تنظیمات فانتزی قرون وسطایی این بازی ممکن است تفاوت زیادی با قصر های بازی Borderlands داشته باشد اما Warhammer: Vermintide 2 هنوز هم ارزش تجربه کردن نبر های هیجان انگیزش را دارد.

در این بازی، حداکثر چهار بازیکن درگیر جنگهای خونین علیه موجودات موش مانند به نام Skaven هستند که بقای بشریت را تهدید می کنند.

این نبرد ها دارای کیفیت فوق العاده است که شما را مجبور می کند نقشه بازی را برای نابودی آخرین دشمنی که می یابید جستجو کنید.

Vermintide 2 دارای پنج شخصیت قابل بازی با تخصص های منحصر به فرد ، بیش از ۵۰ نوع سلاح (از جمله اسلحه گرم) و محیط های بصری خیره کننده است.

Deep Rock Galactic

پلتفرم ها : PC, Xbox One

Deep Rock Galactic یک FPS آنلاین است که در آن تیم هایی با حداکثر چهار بازیکن ،روبوت های را کنترل می کنند که وظیفه تکمیل قرارداد با یک شرکت استخراج بین کهکشانی را دارند.

این ماموریت ها حول کشف بیوم های مختلف زیرزمینی پر از عنکبوت های بیگانه و جمع آوری مواد معدنی گرانبها و سنگ معدن مورد استفاده برای به روزرسانی تجهیزات و باز کردن مهارت های جدید است.

چهار کلاس شخصیت وجود دارد: Driller ، Engineer ، Gunner و Scout. هر یک از آنها نقش متفاوتی را ایفا می کنند که در هنگام جنگ یا هنگام کاوش در غارهای ایجاد شده می توانند بسیار مفید باشند.

سازنده بازی ، Ghost Ship Games ، از زمان انتشار ، به روزرسانی های مکرری که نقشه های جدید ، انواع دشمن و رویدادهای خاص را به آن اضافه کرده ، ارائه داده است و در پشتیبانی از آن بسیار خوب عمل کرده است.

Gunfire Reborn

پلتفرم ها : PC

آخرین پیشنهاد ما Gunfire Reborn است ، بازی ای که سبک rogue-lite را با مکانیک گیم پلی بازی shooter-looter را مخلوط می کند.

در این بازی، شما به عنوان یکی از چندین کلاس مبتنی بر حیوانات بازی می کنید که مراحل آن به طور اتوماتیک ساخته می شود و همه چیز رندوم خواهد بود و ممکن است هر کدام از کلاس ها در یک جای مختلف کاربرد داشته باشند.

هر شروع مجدد یک تجربه کاملاً جدید است که همراه با دشمنان منحصر به فرد ، اسلحه های مختلف و مواردی برای افزایش مهارت شخصیت شما در یک منطقه خاص است.

مانند Borderlands ، اسلحه های شما در طی مدت استفاده صدمه می بینند و بعد از گذر زمان خراب می شوند.

بازی های شبیه به Borderlands بازی های شبیه به Borderlands بازی های شبیه به Borderlands بازی های شبیه به Borderlands بازی های شبیه به Borderlands بازی های شبیه به Borderlands

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *