۰

نسخه بعدی BioShock در انحصار پلی استیشن خواهد بود؟

نسخه بعدی BioShock

نسخه بعدی BioShock در انحصار پلی استیشن خواهد بود؟

نیک شپشال (Nick Shpeshal) یکی از منابع داخلی ایکس‌باکس است و اصولاََ اخبار پیرامون این پلتفرم را زودتر از موعد رسمی فاش می‌کند، اما این بار در پادکست جدید XboxEra در مورد بازی بعدی از سری BioShock صحبت کرده است. او توضیح می‌دهد که با توجه به اطلاعات منتشر شده از منابع داخلی او، بازی BioShock بعدی در انحصار پلتفرم پلی‌استیشن قرار خواهد داشت و سونی قراردادهای متعددی را با سازندگان ترد-پارتی منعقد کرده است. توجه داشته باشید که او در مورد انحصاری کامل یا زمانی بودن پروژه اطلاعی ندارد و تنها شنیده است که اثر مذکور به گونه‌ای در انحصار پلتفرم سونی قرار خواهد گرفت.

همچنین نسخه بعدی BioShock احتمالا از موتور Unreal Engine 5 استفاده خواهد کرد

بر اساس لیست شغلی اخیر برای استخدام یک برنامه نویس و طراح ارشد گیم‌پلی، بازی BioShock 4 احتمالا از موتور Unreal Engine 5 برای ساخت و توسعه‌ی سیستم‌های جدیدی در بازی استفاده خواهد کرد، با استفاده از این موتور، بازی به احتمال زیاد از نظر گرافیکی در مقایسه با عناوین قبلی این سری چشمگیر خواهد بود.

نسخه بعدی Bioshock به صورت جهان باز ساخته خواهد شد

طبق توضیحات منتشر شده در آگهی شغلی، استودیوی کلاود چمبر به دنبال جذب یک نویسنده‌ی ارشد است که توانایی ارائه‌ی یک داستان خاص را در دنیای Bioshock داشته باشد. همچنین براساس توضیحات ارائه شده، این استودیو امیدوار است تا شخصی را پیدا کنند که بتواند داستان‌های تاثیرگذار و شخصیت‌محور را در یک محیط جهان باز خلق کند.

بازی جدید خالق سری Bioshock در مراحل پایانی توسعه قرار دارد

فهرست شغلی جدیدی از سوی Take-Two Interactive برای تهیه‌کننده‌ی ارشد گوست استوری گیمز فرستاده شده است، با توجه به این که پروژه‌ی جدید گوست استوری گیمز و کن لوین هنوز به طور دقیق مشخص نیست، این فهرست شغلی جدید نیز اطلاعات زیادی را ارائه نمی‌دهد. در سال ۲۰۱۷ و در هنگامی که این استودیو تاسیس گردید، تایید شد که پروژه‌ی اول آن‌ها عنوانی علمی-تخیلی با المان‌های نقش‌آفرینی خواهد بود. از آن زمان تا به حال بیش از سه سال می‌گذرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *