۰

بازی Uncharted 4 به احتمال زیاد برای PC هم منتشر خواهد شد

بازی Uncharted 4 برای کامپیوتر

سونی در حال حاضر عرضه بازی های انحصاری PlayStation را برای کامپیوتر های شخصی آغاز کرده است و به نظر می رسد Uncharted 4: A Thief’s End در گروه بعدی برای عرضه در کامپیوتر قرار دارد. در اسنادی که در آستانه روز روابط سرمایه گذاران سونی منتشر شده است ، اسلایدی در مورد Uncharted 4 را در زیر بخشی با عنوان “بازی های بیشتر برای انتشار در PC” ذکر شده است.

این عنوان در کنار Days Gone قرار دارد که در اوایل ماه جاری بر روی کامپیوتر منتشر شد. در جای ادامه ، سونی می گوید موبایل یک منطقه رشد جدید برای استودیوی PlayStation است و به نظر می رسد برنامه شروع بازی های PlayStation Studios برای دستگاه های تلفن همراه را تأیید می کند. این شرکت اخیراً به دنبال استخدام رئیس موبایل برای هدایت این بخش بود.

بازی Uncharted 4

به نظر می رسد آزمایش های پلی استیشن بر روی کامپیوتر موفقیت آمیز است. این شرکت ابتدا Horizon: Zero Dawn را بر روی کامپیوتر های شخصی منتشر کرد و با بازی زامبی Days Gone آن را دنبال کرد. با داشتن دو عنوان موجود و عرضه سومین عنوان ، به نظر می رسد پلی استیشن از استراتژی عرضه انحصاری های قدیمی PlayStation به سیستم عامل PC خوشحال است.

گزارشی از اوایل سال جاری ادعا کرد که استودیوی Bend در حال کار بر روی یک اسپین آف بازی Uncharted است ، اما مشخص نیست که در حال حاضر توسعه پروژه در چه مرحله ای قرار دارد. Bend اکنون در حال کار بر روی یک بازی بدون عنوان و بدون ارتباط با Days Gone است.

بازی uncharted 4 برای pc بازی uncharted 4 برای pc

بازی Uncharted 4 برای کامپیوتر بازی Uncharted 4 برای کامپیوتر

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *