۰

بازی های سرویس Xbox Gold در ماه ژوئن ۲۰۲۱ مشخص شدند

بازی های سرویس Xbox Gold

ماه ژوئن بازی های رایگان Gold با مشترکان Xbox Live Gold و ( Game Pass Ultimate) اعلام شد. The King’s Bird and Shadows: Awakening در این ماه برای مشترکان Xbox Live Gold و Game Pass Ultimate رایگان است ، در حالی که بازی های رایگان ایکس باکس ۳۶۰ بازی های NeoGeo Battle Coliseum و Injustice: Gods Among Us هستند. The King’s Bird و NeoGeo Battle Coliseum در تاریخ ۱ ژوئن رایگان خواهند بود ، در حالی که Shadows: Awakening and Injustice در ۱۶ ژوئن در دسترس خواهد بود. تمام این بازی ها در Xbox One و Xbox Series X | S قابل پخش خواهد بود.

بازی های سرویس Xbox Gold

The King’s Bird یک بازی ماجراجویی مبتنی بر فیزیک است که در آن شما حقیقت پنهان شده توسط یک حاکم مستبد را کشف خواهید کرد. ای نبازی در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود.

Shadows: Awakening شما را قادر به کنترل دیو احضار شده ای می کند که هدف او از بین بردن روح های مرده است . این یک چالش سخت و یک داستان پرتنش است. این بازی از ۱۶ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه در دسترس خواهد بود.

NeoGeo Battle Coliseum یک بازی مبارزه ای تیمی است که مجموعه ای از مبارزان NeoGeo را با یک سری قهرمانان اصلی نیز در اختیار شما قرار می دهد.  این گیم از ۱ تا ۱۵ ژوئن در دسترس خواهد بود.

سرانجام ، Injustice: Gods Among Us بازی مبارزه ای از خالقان Mortal Kombat است که شخصیت های نمادین DC Comics مانند سوپرمن ، بتمن و واندر وومن را در برابر یکدیگر قرار می دهد. این بازی به خاطر داستان تاریکش معروف است که حول یک سوپرمن ظالم می چرخد.  این بازی از ۱۶ تا ۳۰ ژوئن در دسترس خواهد بود.

همچنین سه بازی از ماه مه هنوز در دسترس هستند. Armello و Tropico 4 تا ۳۱ مه و Dungeons 3 تا ۱۵ ژوئن در دسترس هستند.

بازی های سرویس Xbox Gold بازی های سرویس Xbox Gold بازی های سرویس Xbox Gold بازی های سرویس Xbox Gold

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *