۰

بهترین اسلحه های اسنایپ در فصل ۳ بازی Call Of Duty Cold War

بهترین اسلحه های اسنایپ در بازی Call Of Duty Cold War

در بازی CoD چیزی ترسناک تر از شخصی وجود ندارد که بتواند شما را با یک فشار از ماشه Sniper Rifle خود از پای در بیاورد. بنابراین ، در اینجا تمام اسنایپر رایفل ها را به طبقات تقسیم شده و از بدترین به بهترین رتبه بندی کرده ایم.

در ابتدا معنای هر کدام از اصطلاحات را روبروی آن قرار می دهیم تا در ادامه گیج نشوید :

S-Tier  : قوی ترین سلاح ها

A-Tier : سلاح های شگفت انگیز

B-Tier : این سلاح ها خیلی کامل نیستند

C-Tier : ارزش زیادی ندارند

و حالا با این حساب سلاح های اسنایپر این فصل CoD Cold War  را به شما معرفی می کنیم :

S-Tier  : LW3 Tundra, Swiss K31, ZRG 20mm

A-Tier : Pelington 703

B-Tier : M82

 

M82 - 5

بازی Call Of Duty Cold War

در حال حاضر تنها اسلحه تک تیرانداز نیمه اتوماتیک در بازی است که بالا و پایین هایی دارد ک همعمولا برای یک سلاح اسنایپ عادی است.

اگر کسی هستید که با دقت مبارزه می کند ، M82 در این زمینه خیلی کمکی به او نمی کند. زیرا پس از زدن چند تیر متوالی در یک بازه زمانی کوتاه ، کنترل آن را بسیار دشوار می شود. مطمئناً این سلاح از قدرت شلیک خوبی برخوردار است ، اما عنصر غیرقابل پیش بینی بودنش آن را نامطلوب می کند.

 

Pelington 703 - 4

بازی Call Of Duty Cold War

این سلاح سریع است ، دامنه بسیار خوبی دارد ، ADS سریع دارد و صدمات خوبی هم وارد می کند ، پس چه مشکلی دارد؟

همیشه همه کار با شلیک یک گلوله انجام نمی شود. با توجه به اینکه Assault Rifle و SMG می توانند در صورت به هدف نخوردن چند تیر اول باز هم به تیر اندازی به حریف ادامه دهند ، اما این سلاح نمی تواند این کار را انجام دهد و بین هر دو تیز زمان زیادی را صرف می کند که درواقع می تواند حکم مرگ شما را در بازی داشته باشد. همینطور به دلیل کند بودن زمان بین دو تیر ، احتمال فرار کردن دشمن مورد نظر شما بسیار بالا می رود.

 

LW3 Tundra - 3

بازی Call Of Duty Cold War

اگر از اسلحه اسنایپ استفاده می کنید ، می خواهید از چیزی استفاده کنید که بسیار سریع و قوی باشد ، Tundra LW3 به راحتی این معیارها را برآورده می کند.

از آنجایی که Pelington کمتر احتمال دارد که حریف را به با شلیک یک گلوله از پای دراورد ، به ویژه اگر تیر به قسمت وسط بدن شلیک شود ، LW3 به مراتب بهتر  است. این سلاح به شما اعتماد به نفس بیشتری می بخشد که اگر شلیک کنید ، دشمن فورا به زمین می افتد. البته خیلی نمی توان روی سرعت آن حساب ویژه باز کرد اما باز هم سریع تر از سری های قبلی عمل می کند و فاصله بین دو تیر شلیک شده خیلی زیاد نیست.

ZRG 20mm - 2

بازی Call Of Duty Cold War

هنگامی که این سلاح وارد بازی شد ، فوراً به قوی ترین و محبوب ترین تفنگ اسنایپ آن تبدیل شد.

تیر خوردن از این سلاح به زندگی هر کسی که قصد دارد در برابر آن بایستد پایان می دهد. این نوعی اسلحه است که همه می خواهند از آن استفاده کنند و هیچ کس نمی خواهد با آن روبرو شود. اگر قرار باشد از آن انتقاد کنیم ، باید گفت که سرعت و زمان لود شدن مجدد آن بین تیرها بسیار پایین است ، اما اگر جزو افرادی هستید که نشانه گیری خوب و دقیقی دارید و می توانید با یک تیر هدف خود را بزنید ، این سلاح دقیقا برای شما ساخته شده است.

Swiss K31 - 1

بازی Call Of Duty Cold War

K31 سوئیسی مشکلی برای مطرح کردن ندارد. خطاهای موجود در اسلحه های تک تیرانداز قبلی این لیست همه با این اسلحه برطرف می شود.

این اسلحه دشمن را با قدرت هرچه تمام تر از پای درمی آورد ، اما بر خلاف هر اسلحه دیگر در این لیست ، K31 سریع است. خیلی سریع. نه تنها می توانید از هر مسافتی از آن استفاده کنید ، بلکه حتی می توان از نزدیک از آن استفاده کنید زیرا سرعت آن امکان شرکت در جنگ های نزدیک را هم فراهم می کند و نباید دیگر نگران اسلحه دوم خود باشید و با همین سلاح می توانید کار خود را له راحتی پیش ببرید.

بازی Call Of Duty Cold War بازی Call Of Duty Cold War بازی Call Of Duty Cold War بازی Call Of Duty Cold War بازی Call Of Duty Cold War بازی Call Of Duty Cold War بازی Call Of Duty Cold War بازی Call Of Duty Cold War بازی Call Of Duty Cold War

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *