۱

۱۰ تا از بهترین بازی های سبک بقا و ساخت و ساز کمپ

بهترین بازی های سبک بقا و ساخت وساز پناهگاه و کمپ

اگر طرفدار بازی های ژانر بقا هستید و دوست دارید که ساعت ها بدون داشتن امکانات زیاد سعی در زنده ماندن کنید و پناهگاه مخصوص خود را به وسیله آیتم هایی که پیدا می کنید بسازید ، این مقاله را از دست ندهید.

بازی های سبک Survival و Base Building بسیار فراوان هستند و تشخیص خوب یا بد بودن آنها بسیار سخت و پیچیده است. ما در این لیست بهترین بازی های این سبک را برای شما آماده کرده ایم :

 

HammerHelm

بهترین بازی های سبک بقا

 اولین بازی ای که برای این سبک پیشنهاد خواهیم کرد ، HammerHelm است ، یک بازی اکشن و ماجراجویی با مضمون فانتزی با عناصر شهر سازی و RPG .

شما به عنوان یک dwarf بازی می کنید که تصمیم دارد بعد از اینکه از جامعه زیرزمینی خود تبعید شده است ، به دلیل اینکه معتقد است کوتوله ها می توانند در سطح زمین زندگی کنند ، شهر خود را بسازید.

با ایفای نقش خود به عنوان رهبر ، باید بجنگید تا مردم شهر خود را از دشمنان در امان نگه دارید و با تکمیل ماموریت ها و کرفت کردن ، خواسته های آنها را برآورده کنید.

این بازی دارای بیش از ۴۵ سازه قابل ساختن از مزارع و کارخانه های مختلف تا ماشین آلات اسلحه سازی و ایستگاه های پخت و پز است و بیش از ۱۰۰ زره و سلاح قابل ساخت وجود دارد.

Raft

کوسه ها به طور معمول موجوداتی هستند که ما سعی می کنیم به هر قیمتی از آنها اجتناب کنیم ، مخصوصاً اگر در وسط اقیانوس تنها با چند تخته چوب رها شده باشید.

در Raft ، این کابوس به واقعیت تبدیل می شود که شما و دوستانتان در تلاش برای ساخت یک قلعه متحرک با استفاده از بقایای شناور از کشتی ها و قایق های مختلف هستید که برای به دست آوردن آنها باید از سد کوس ها بگذرید.

در ابتدا با یک قلاب و چند آیتم قابل کرفت شروع خواهید کرد و در نهایت یک کشتی محکم خواهید ساخت که می تواند در برابر حملات مقاومت کرده و خدمه خود را زنده نگه دارد.

ساخت تجهیزات و ایستگاه های جدید به شما امکان می دهد تا به قسمت های جدیدی از این جهان برسید و آیتم های مختلف را از آن ها جمع آوری کنید.

Teardown

در این بازی به شما ابزار خاصی داده خواهد شد و شما باید با کمک آن ابزار دستوراتی که به شما داده می شود را انجام دهید.

این مراحل اکثرا مربوط به خراب کردن یک ساختمان مشخص و انجام دادن یک تسک خاص است که شما آزادی عمل زیادی در آن خواهید داشت به طوری که به هر روشی که بلد باشید می توانید یک ساختمان را خراب کنید.

خلاقیت در این بازی حرف اول را می زند و اگر از سازه ها و ساختمان ها اطلاعات داشته باشید ، می توانید به صورت مهندسی یک ساختمان را با کمترین تلاش و هزینه خراب کنید .

Valheim

والهیم شما را به عنوان یکی از جنگجویان طرد شده اودین که روحش در جهان دهم نورس به پایان رسیده است تبدیل می کند که در یک نقشه بسیار بزرگ همراه با منابع و خطر های بسیار بالا قرار خواهید گرفت..

برای زنده ماندن در والهیم ، باید با ساختن ابزار ، سلاح و اردوگاه های مستحکم در هر منطقه ، وایکینگ های خود را تغذیه ، استراحت و از حملات دشمن در امان نگه دارید.

این بازی دارای سیسم کرفتینگ بسیار گسترده ای است و همچنین توانایی های شما نیز به طور مداوم در حال ارتقا یافتن است که به وسیله آنها باید تلاش کنید تا در دنیای بی رحم این بازی زنده بمانید  و جزایر بسیار بزرگ آن را کشف کنید.

No Man’s Sky

این بازی دارای بالا و پایین های زیادی بوده است و تغییرات بسیار فراوانی روی آن صورت گرفته است که هم اکنون آن را به یک نسخه بسیار بهتر از بازی اولیه آن تبدیل می کند.

Hello Games چهار سال گذشته را به اضافه کردن ویژگی های درخواستی کاربران اعم از ساختمان و بیس سازی تا پشتیبانی از بخش چند نفره آنلاین و مود های مختلف اختصاص داده است و باعث محبوبیت مجدد آن می شود.

همچنین تلاش کرده اند تا موتور بازی در طی سالها طراحی و به روزرسانی شوند و اطمینان حاصل کنند که این بازی تقریباً روی هر دستگاهی کاملا روان کار می کند.

اگر علاقه مند به پرسه زدن و جست و جو در فضا هستید و می خواهید به وسیله سفینه خود به کاوش در آنها بپردازید اصلا این بازی را از دست ندهید.

Minecraft

Minecraft برای هر کسی که از بازی های سبک بقا در جهان باز لذت می برد یا برای تفریح شروع به ساختن ساختمان های مختلف می کنند مناسب است.

چه بخواهید یک قلعه عظیم بسازید که در آن به عنوان یک جادوگر فروان روایی کنید یا یک ترن هوایی برای سوار شدن همه دوستان خود بسازید ؛ می توانید برای هر چیزی دستور العمل خاصش را پیدا کنید.

و وقتی تمام ایده های خود را پیدا کردید و دیگر فکری ندارید می توانید وارد یکی از مود های جذاب این بازی شوید.

این موارد به شما امکان می دهد از دنیاهای جدید بازدید کنید ، سازه ها را شخصی سازی کنید و شاهکار معماری خود را در این دنیا به رخ دیگران بکشید.

Ark: Survival Evolved

Ark یکی از آن بازی هایی است که یا  واقعاً دوستش دارید یا از آن متنفر هستید. همه اینها به مسئله ترجیح شخصی و تحمل شما نسبت به بیش از حد سخت بودن بازی و مشکل و باگ های فراوان آن است.

با این گفته ، برخی ایده های تازه به ژانر بازی بقا ، یعنی توانایی اهلی کردن حیوانات وحشی ، تزریق می شود.

ما در حال صحبت دباره دایناسورهای برده هستیم که به شما امکان می دهد سوار آنها شوید ، وسایل خود را حمل کنید و هم از خود و هم از پایگاه خود در برابر شکارچیان دفاع کنید.

در حالی که بازی در PvP می تواند وحشیانه باشد ، به خصوص برای بازیکنان جدید ، حالت تک نفره به شما امکان می دهد قلعه های پیچیده را درست کنید بدون اینکه نگران کشته شدن شخص دیگری باشید.

Rust

همه ما دوست داریم تا بازی های سبک بقا را با آرامش و در یک حالت امن بازی کنیم ، اما بازی Rust دقیقا خلاف این است و شما در تمام مدت باید نگران سازه ها و جان خود باشید.

این بازی به طوری است که یک پلیر می تواند در عرض چند دقیقه تمام سازه هایی را که هفته ها برای ساخت آن تلاش کرده بودید را نابود کند و همچنین تمام آیتم های شما را از شما بدزدد.

در نبرد های تن به تن با بازیکنان دیگر باید کاملا با هوش عمل کنید و همچنین طوری بازی کنید که انگار در دنیای واقعی هستید ، چرا که این بازی کاملا واقع گرایانه ساخته شده است و با کوچک ترین صدمه ای جان خود را از دست خواهید داد.

Grounded

این بازی یکی از متفاوت ترین بازی های سبک بقا است. در این بازی شما به وسیله دستگاهی به اندازه یک مورچه کوچک در خواهید آمد و باید در باغچه کنار خانه خود از دست تمام حشرات و خطرات آن فرار کنید و زنده بمانید.

این بازی با اینکه حال و هوای کارتونی دارد اما بسیار پر استرس و در بعضی موارد ترسناک است ، چرا که در بعضی مکان ها شما باید با یک عنکبوک غول پیکر مبارزه کنید یا از دست او فرار کنید که می تواند بسیار ترسناک باشید.

شما در این بازی با استفاده از تکه ها و شاخ و برگ درختان و همچنین قطعات مختلف حشرات ، می توانید وسایل مختلفی را کرفت کنید و خانه مخصوص خود را با آنها بسازید تا از دست حیوانات خطرناک در امان باشید.

Subnautica

Subnautica شاهد سقوط سفینه فضایی شما در یک سیاره بیگانه است که تقریباً کاملاً در آب پوشانده شده است.

هنگام جستجوی اکسیژن و غذا برای زنده نگه داشتن خود ، با مواد اولیه و موجودات دریایی روبرو خواهید شد که می توانند برای به ارتقای ابزارها ، گسترش بیس خود و ساخت زیر آب مورد استفاده قرار گیرند.

جستجو در سایت های مختلف آن ، اطلاعات بیشتری در مورد این سیاره عجیب به شما خواهند داد.

این بازی کاملا جهان باز است و به شما امکان می دهد اهداف خود را تعیین کنید و بر انجام آنچه می خواهید تمرکز کنید و برای مثال در عمیق ترین نقاط اقیانوس شنا و  کاوش کنید و همچنین باید مراقب موجودات عجیب و غریب اعماق زیاد هم سر وکله بزنید.

بهترین بازی های سبک بقا بهترین بازی های سبک بقا بهترین بازی های سبک بقا بهترین بازی های سبک بقا

بهترین بازی های سبک بقا برای pc بهترین بازی های سبک بقا برای pc بهترین بازی های سبک بقا برای  بهترین بازی های سبک بقا برای کامپیوتر بهترین بازی های سبک بقا برای کامپیوتر بهترین بازی های سبک بقا برای کامپیوتر بهترین بازی های سبک بقا برای کامپیوتر بهترین بازی های سبک بقا برای کامپیوتر بهترین بازی های سبک بقا برای کامپیوتر بهترین بازی های سبک بقا برای کامپیوترpc

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *