۰

آموزش فورتنایت : محل پیدا کردن تلسکوپ ها و تعمیر آنها ( ماموریت Foreshadowing )

آموزش فورتنایت

اموریت Foreshadowing در بازی فورتنایت شروع شده است و در میان آنها چالشی وجود دارد که از شما می خواهد تلسکوپ های آسیب دیده را تعمیر کنید. در کل پنج تلسکوپ آسیب دیده وجود دارد که در اطراف جزیره پراکنده شده اند ، بنابراین ممکن است دشوار باشد که همه آنها را در یک مسابقه انجام دهید ، در ادامه می توانید محل دقیق آنها را در مپ بازی مشاهده کنید :

آموزش فورتنایت

محل تلسکوپ ها

همانطور که گفته شد ، پنج تلسکوپ وجود دارد که باید با آنها را تعمیر کنید و توجه داشته باشید که هر یک از آنها برای تعمیر به ۲۰ فلز نیاز دارند. به همین دلیل ، بهتر است این چالش را در Team Rumble که در آن بازی را با ۱۵۰ فلز شروع می کنید ، کامل کنید. پنج تلسکوپ آسیب دیده را می توان در مکان های زیر یافت:

      جنوب غربی Lockie’s Lighthouse
     روی تپه ها و به سمت شرق Craggy Cliffs
     در قله برفی جنوب شرقی Retail Row
     نزدیک زیپ لاین های جنوب شرقی Catty Corner
     در تپه های نزدیک Fancy View در گوشه غربی نقشه

به نظر می رسد این تلسکوپ های آسیب دیده یک موضوع موجودات بیگانه را برای فصل ۷ فورتنایت در نظر دارد و بخشی از لیست طولانی تر Foreshadowing Quests هستند که بیشتر آنها قبل از شروع فصل جدید در ۸ ژوئن به بازی می آیند. ماموریت های Foreshadowing پیرامون فرازمینی ها می چرخند و با توجه به نام آنها ، به نظر می رسد بیگانگان به زودی در جزیره Fortnite دیده خواهند شد.

مثل همیشه ، به نظر می رسد که Epic در انتهای فصل برای یک چیز بزرگ آماده می شود و با توجه به کیفیت حماسی و سینمایی Fortnite در اواخر فصل از دیدن یک بیگانه غول پیکر در بازی تعجب نکنید.

 آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت pc آموزش فورتنایت pc آموزش فورتنایت pc

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *