۰

معرفی کامل شخصیت های سری Marvel Eternals

شخصیت های Marvel Eternals

Eternals Marvel مدتی است که در دست کار است و مانند اکثر کارهای هالیوود در سال گذشته نیز به تأخیر افتاد. اما اکنون قطعاً در حال آمدن است و پیش نمایشی نیز از آن منتشر شده است.

کارگردان برنده اسکار ، کلوئی ژائو ( سازنده Nomadland) کارگردان فیلم Eternals Marvel است و بازیگرانی چون آنجلینا جولی در این فیلم به همراه کمالی نانجیانی ، ریچارد مادن ، سالما هایک ، کیت هرینگتون و … در این فیلم بازی می کنند. آنجلینا جولی نقش تنا را بازی می کند ، ریچارد مادن ایکاریس است ، کومایل نانجیانی کینگو است ، لورن ریدلوف مکاری ، برایان تیری هنری فاستوس ، سالما هایک آژاک است و لیا مک هیو اسپریت است. کیت هرینگتون نقش دان ویتمن را بازی می کند که در نهایت (حداقل در کمیک های مارول) تبدیل به انتقام جویی می شود که به عنوان شوالیه سیاه شناخته می شود.

اما Eternals ( ابدی ها ) دقیقاً چه کسانی هستند؟ بیایید تاریخچه کمیک آنها و چگونگی انطباق آنها با طرح بزرگ جهان مارول را بررسی کنیم:

 

Marvel Eternals

آغاز Eternals

Eternals نژادی قدرتمند از موجودات کیهانی هستند که میلیونها سال در منظومه شمسی وجود داشته اند. در حالی که اکثر افراد ابدی در ظاهر کاملا انسانی به نظر می رسند ، زیست شناسی پیشرفته آنها به آنها قدرت باورنکردنی ، عمر طولانی و قدرتهایی می بخشد که آنها را بالاتر از مردان فانی قرار می دهد.

 

Eternals از انحرافات توسط خدایان کیهانی معروف به آسمانها از طریق آزمایش روی انسانهای اولیه ایجاد شده اند. و در جایی که بیشتر آنها راه صلح را انتخاب کرده اند ،اما منحرفین نفرت انگیز و جنگ طلب نیز هستند. این دو گروه از همان روزهای ابتدایی در یک جنگ بی پایان قفل شده اند و بشر گاهی هزینه آن را پرداخت می کند.

قدرت و توانایی های Eternals

همه آنها از یک توانایی اساسی برخوردارند. بدن آنها فوق العاده مقاوم  است و در برابر افزایش سن و بیماری هیچ واکنشی نشان نمی دهد. همچنین اکثر زخم های آنها به سرعت بازسازی می شود. برای کشتن یک فرد اترنال، برنامه ریزی و تلاش زیادی لازم است.

 

Marvel Eternals

جاودان ها توانایی های فوق بشری زیادی دارند ، از جمله قدرت فوق العاده ، پرواز ، تله پاتی ، تولید میدان نیرو و تغییر شکل. با این حال ، هرکدام از آنها یک توانایی خاص دارند. به عنوان مثال ، ایکاریس دارای حواس فوق العاده قوی ای است ، در حالی که توانایی مکاری دویدن با سریع ترین سرعت ممکن است و سرسی می تواند اجسام را در سطح اتمی دستکاری کند.

ـنها همچنین توانایی ادغام بدن و قدرت های خود را دارند و می توانند یک ساختار قدرتمند به نام Uni-Mind تشکیل دهند.

 

منشا و ریشه

Eternals یکی دیگر از ساخته های Marvel است که توسط هنرمند Jack Kirby ایجاد شده است. این شخصیت ها اولین بار در سال ۱۹۷۶ در The Eternals # 1 حضور داشتند ، زیرا کربی پس از مدتی کوتاه به جای آن به کار در DC Comics به مارول بازگشت. سری جدید این امکان را به کربی داد تا به دنبال مضامین و ایده های مشابه حماسه جهانی چهارم ناتمام خود بگردد، از جمله ایده دو نژاد پیشرفته کیهانی که در یک جنگ بی پایان محصور شده اند. این مجموعه همچنین تأثیر آشکاری از رمان “Childhood’s End” به  نویسندگی آرتور سی کلارک را نشان داد.

Marvel Eternals

متأسفانه ، The Eternals و بسیاری از پروژه های قبلی Marby Kirby مخاطب زیادی پیدا نکرد و قبل از اینکه داستان او به پایان برسد ، این سریال لغو شد. سرانجام ، نویسندگان توماس و مارک گرونوالد برخی از این داستان ها را در صفحات The Mighty Thor وارد کردند. این کراس اوور Thor / Eternals راه را برای این شخصیت ها هموار کرد تا بتوانند نقش فعال تری را در دنیای بزرگتر مارول بازی کنند. این داستان های ابتدایی Eternals ، رابطه آنها با منحرفین و قهرمانان بزرگی مانند Ikaris ، Sersei و Makkari را نشان داد.

کمیک های اولیه Eternals همچنین نشان داد که شاخه های مختلفی از خانواده Eternals در سراسر منظومه شمسی پراکنده هستند. Eternals در اصل پس از جنگ بین برادران Kronos و Uranos تقسیم شدند، اولی در یک حل و فصل مسالمت آمیز بر روی زمین و  دومی یک جناح جنگ طلب در حال ایجاد یک مستعمره در اورانوس بودند. زمانی که کرونوس در یک تصادف کشته شد و پسرانش مجبور شدند به جای او حکمرانی کنند ، اترنال های زمین بیشتر تقسیم شدند. زوراس فرمانروای جدید آنها شد ، در حالی که آلارس به تایتان سفر کرد ، با زنی به نام سوئی سان ازدواج کرد و آن جهان ویران را بازسازی کرد.

او همچنین پدر تانوس ( معروف ترین اترنال شناخته شده ) است . تانوس حامل ژن Deviant ( منحرف ) است و این موضوع نشان می دهد که چرا شکل ظاهری و طبیعت او بسیار پیچیده تر از خانواده اش است.

Eternals به طور پراکنده در چندین سری از کتابهای کمیک در دهه های بعد ظاهر شده اند. نویسنده Peter B. Gillis و طراح Sal Buscema این سریال را در سال ۱۹۸۵ مجدداً راه اندازی کردند که ۱۲ قسمت داشت. در سال ۲۰۰۰ ، یک کمیک به نام New Eternals: Apocalypse Now # 1 درگیری قدیمی تر بین Eternals و X-Men Apocalypse را معرفی کرد. در سال ۲۰۰۳ ، چاك آستین ، نویسنده و هنرمند ، فرنچایز را برای چاپ با تمرکز بر خوانندگان بالغ مارول راه اندازی كردند ، و نتیجه آن The Eternal بود.

اما جاه طلبانه ترین تجدید نظر در مورد مارول ، فرنچایز سال ۲۰۰۶ بود، زمانی که نویسنده نیل گیمن و طراح جان رومیتا جونیور مجموعه ای جدید برای خوانندگان تهیه کردند. بعدا آن مجموعه کمیک جدید Eternals را ایجاد کرد ، اگرچه فقط پس از ۹ شماره لغو شد.

فیلم The Eternals

علی رغم اینکه این مجموعه در حال حاضر بیش از ۴۰ سال سن دارد ، اما Eternals تقریباً هیچگونه نمایش در خارج از کمیک های مارول نداشته است. تنها حضور آنها در قالب مجموعه انیمیشن های شوالیه های مارول ۲۰۱۴ است که در آن کمیک های گیمن و رومیتا با انیمیشن و جلوه های صوتی به یک کمیک موشن تبدیل شده است. چندین شخصیت Eternals از جمله Ikaris و Sersi نیز در بازی ویدیویی Marvel Heroes برای بازی ظاهر شدند .

اما در حالی که به طور کلی اترنالز از پروژه های مختلف چندرسانه ای مارول کنار گذاشته شده اند ، تانوس بسیار مورد توجه قرار گرفت. این شخصیت البته در Avengers: Infinity War (با بازی جوش برولین) و Avengers: Endgame نقش اصلی را بازی کرد. Infinity War همچنین به پدر تانوس ، A’lars اشاره می کند و سیاره رها شده تایتان را به نمایش می گذارد.

 

این فیلم ها زمینه را برای فیلم Eternals در فاز ۴ MCU فراهم می کنند. کوین فیژ از مارول اشاره کرد که این فیلم در حال ساخت است ، شایعات حاکی از آن است که Sersi شخصیت اصلی آن خواهد بود. در ماه مه ۲۰۱۸ ، متیو و رایان فیرپو برای نوشتن فیلمنامه استخدام شدند و در سپتامبر سال ۲۰۱۸ از کارگردان رایدر کلوئی ژائو برای هدایت فیلم استفاده شد. در مارس ، ۲۰۱۹ ، THR گزارش داد که آنجلینا جولی در حال مذاکره برای بازی در این فیلم است و “یک جنبه از داستان شامل داستان عشق بین ایکاریس ، مردی که توسط انرژی کیهانی تغذیه می شود و سرسی ، که دوست دارد در میان انسانها زندگی کند است.”

فیلم Eternals سرانجام به عنوان بخشی از فاز ۴ MCU در ۵ نوامبر ۲۰۲۱ اکران می شود.

 

Marvel Eternals Marvel Eternals Marvel Eternals Marvel Eternals

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *