۰

تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE به صورت رسمی معرفی شد

تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE

تبلت میان رده سامسونگ که بسیار اطلاعات درز کرده بود و بسیار شایعه ساز شده بود اکنون در آلمان به صورت رسمی معرفی شده است و همانطور که قبلاً به آن اشاره شده بود ، Galaxy Tab S7 + Lite یا مواردی از این دست نامیده نمی شود.

در عوض این شرکت با انتشار تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE و نوشته عبارت ( FE ) به معنای Fan Edition یا ویرایش مخصوص طرفداران از سبک جدیدی از اسم گذاری استفاده کرد.

 

تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE
تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE

مدل پایه Galaxy Tab S7 FE دارای صفحه نمایش لمسی ۱۲.۴ اینچی ۲۵۶۰×۱۶۰۰ LCD با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز ، Snapdragon 750G SoC و ۴ گیگابایت رم ، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا ، یک دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی ، یک دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی و یک باتری ۱۰،۰۹۰میلی آمپری با شارژ ۴۵ وات (با شارژر ۴۵ وات به صورت جداگانه فروخته می شود در “حدود ۱۹۰ دقیقه” از ۰ به ۱۰۰٪ می رسد).

تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE
تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE

یک قلم S Pen نیز وجود دارد و شما برای آن در شش ماه اول برنامه ای به نام Clip Studio Paint را از قبل نصب می کنید. این تبلت از Samsung DeX نیز پشتیبانی می کند. اندازه آن ۲۸۴.۸ * ۱۸۵ * ۶.۳ میلی متر است و وزن آن ۶۰۸ گرم است.

تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE

این تبلت در آلمان در فروشگاه اینترنتی سامسونگ با قیمت ۶۴۹ یورو با پشتیبانی از ۵G قرار گرفته است. البته نمونه های مشابه آن بدون ۵G حدود ۵۰ – ۱۰۰ یورو ارزان تر هستند.

در مورد رنگ ها ، در حال حاضر می توانید رنگ های سیاه و نقره ای را انتخاب کنید.

 

تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE تبلت Samsung Galaxy Tab S7 FE

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *