۰

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege به نامNorth Star رسما معرفی شد

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege

Ubisoft رسما Rainbow Six Siege Year 6، Season 2: North Star را معرفی کرد. در فصل جدید اپراتور Thunderbird از ملیت ناکودا – واقع در غرب کانادا امروز – حضور دارد.

تاندربرد یک مدافع با تمرکز بر توانایی های بهبود و سرعت بالا است . او می تواند از شاتگان SPEAR .308 یا SPAS-15 به همراه سلاح کمری BEARING 9 یا Q-929 استفاده کند. ایستگاه شفابخشی Kóna نوعی وسیله خطرناک اما کاربردی است ، زیرا او می تواند با استفاده از آن افراد نزدیک به دستگاه را درمان کند ، اما همه افراد بازی شامل این ویژگی می شودند ، حتی تیم حریف! اگر دشمنان در نزدیکی آن باشند ، بهبود می یابند و این شامل دشمنان داون شده نیز می شود ، بنابراین می تواند به طور ناخواسته به تیم دیگر کمک کند.

نقشه Favela همچنین برای فصل North Star ، با بهبود طراحی اتاق ها و نمای کلی نقشه ، دوباره مورد استفاده قرار گرفته است. Ubisoft گفت: “این تغییرات بسیار کاربردی هستند، و اطمینان حاصل کنید که بازیکنان هنگام بازی در فاولا همیشه می دانند کجا هستند و به کجا می روند.”

 

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege

شما می توانید تغییرات را خیلی زود امتحان کنید ، زیرا سرور تست Rainbow Six Siege در تاریخ ۲۵ ماه مه ، North Star را به صورت زنده و برای تست منتشر می کند.

Rainbow Six Siege اکنون در Xbox One ، Xbox Series X | S ، PS4 ، PS5 و PC موجود است. نسخه های نسل فعلی به صورت ارتقا رایگان از نسخه های نسل جدید در همان خانواده کنسول در دسترس هستند.

 

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege فصل جدید بازی Rainbow Six Siege  فصل جدید بازی Rainbow Six Siege فصل جدید بازی Rainbow Six Siege

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *