۰

اسکین Deathstroke به بازی فورتنایت اضافه شد

بازی فورتنایت

اسکین بعدی DC Comics بازی فورتنایت هفته آینده در راه است و بالاخره پس از ماه ها داشن اسکین قهرمان ها ، شاهد یک شخصیت ضدقهرمان و شرور هستیم. AKA Deathstroke ، در تاریخ ۱ ژوئن به Fortnite می آید و شما می توانید زودتر از بقشه قفل او را باز کنید.

Deathstroke Zero از اول ژوئن در آیتم شاپ قرار خواهد گرفت و همراه با کاتاناهای معروف وی همراه خواهد بود که بازیکنان می توانند از آن به عنوان Back Bling و Pickaxe استفاده کنند. در همین حال ، کسانی که هنوز در حال جمع آوری کامل کمیک های Batman / Fortnite: Zero Point هستند ، یک کد رایگان برای Deathstroke’s Destroyer Glider را باز می کنند.

 

بازی فورتنایت

اگر حتی بیش از یک گلایدر به صورت رایگان می خواهید ، می توانید شانس خود را در مسابقات Deathstroke Cup امتحان کنید. از ۲۷ ماه مه ، این جام انفرادی پذیرای همه شرکت کنندگان خواهد بود ، اما پس از حداکثر ۱۰ مسابقه ، بازیکنانی که بهترین امتیازات را در هر منطقه دارند ، Deathstroke را به صورت رایگان و زودتر از اولین حضور آن در آیتم شاپ کسب می کنند. هرکسی که بیش از هشت امتیاز در حضور خود در جام کسب کند ، به طور خودکار قفل Slade’s Watching Spray را باز می کند. شما می توانید قوانین کامل را در وب سایت بازی پیدا کنید ، اگرچه اگر در جام های گذشته بازی کرده اید ، باید از قبل بدانید که قوانین آن چگونه است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *