۰

نسخه جدید Forza Horizon احتمالا تابستان عرضه خواهد شد

نسخه جدید Forza Horizon

نسخه جدید Forza Horizon احتمالا تابستان عرضه خواهد شد.

برند Hot Wheels ساعاتی پیش و طی اعلامیه‌ای به طرفداران خود وعده‌ی انتشار یک مجموعه از این برند برای یک بازی جدید در شهریور ماه سال جاری داد. البته، لازم به ذکر است که این برند همواره با شرکت مایکروسافت برای عرضه‌ی بسته‌های الحاقی بازی‌های Forza Horizon در حال تعامل بوده است. همچنین، با توجه به اینکه احتمال عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی جدیدی از آن برای بازی Forza Horizon 4 در این مقطع زمانی و برای بار دوم تقریباً صفر است، به‌نظر می‌رسد که این تاریخ با زمان انتشار بازی Forza Horizon 5 رابطه‌ی مستقیم داشته باشد.

نسخه جدیدForza Horizon ممکن است در فصل تابستان جریان داشته باشد

یک اینسایدر با سابقه به تازگی فاش کرده که نسخه جدید Forza Horizon در فصل تابستان جریان دارد، همچنین چند روز قبل هم اینسایدر معروف Xbox به نام Klobrille اطلاعاتی را فاش کرده بود که نشان میداد که این عنوان در منطقه گرم سیری مکزیک رخ خواهد داد. انتظار می‌رود که بازی در E3 2021 رونمایی شود.

احتمالا جریان داشتن بازی Forza Horizon 5 در مکزیک!

جف گراب، Klobrille و جز کوردن در که از افشاگران با سابقه سری Forza هستند به تازگی توییت‌های متعدد به مکزیک و یک بازی ریسینگ اشاره داشته‌اند ظاهراً منظور آن‌ها Forza Horizon 5 است. طبق ادعای منابع داخلی بازی در جریان E3 2021 رونمایی کامل Forza Horizon 5 و پاییز امسال عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد همانند سری Forza Horizon، نسخه‌ی جدید Fable نیز از یک موتور داخلی ویژه استفاده می‌کند. به‌تازگی پلی‌گراند گیمز در وب‌سایت خود یک آگهی شغلی را منتشر کرده که به صریح از کار با یک موتور شخصی‌سازی شده نام برده شده است. اگرچه نام بازی Fable در این لیست دیده نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد که به این عنوان اشاره دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *