۰

انتشار خبر رسمی از فصل سوم سریال Titans

فصل سوم سریال Titans

انتشار خبر رسمی از فصل سوم سریال Titans

امروز صبح، شبکه HBO به صورت رسمی اعلام کرد که فصل سوم سریال  Titans در ماه آگوست از طریق سرویس استریم HBO Max منتشر خواهد شد. این سریال با الهام از یک انیمیشن سریالی تحت عنوان Teen Titans ساخته شده که در جریان آن از ورژن بالغ هریک از شخصیت‌ها و قهرمان‌های داستان رونمایی می‌شود و هرکدام از آنها دارای هدفی به خصوص هستند.

در کنار رونمایی از زمان رسمی انتشار فصل سوم سریال  Titans ، شبکه مذکور همچنین اعلام کرده است که شخصیت‌های باربارا گوردون با بازی ساوانا ولچ (Savannah Welch) و تیم دریک با بازی جی لایکورگو (Jay Lycurgo)‌ برای اولین بار در این سریال حضور خواهند یافت. پیش از این نیز حضور وینسنت کارتایتزر (Vincent Kartheiser)‌ به عنوان شخصیت شرور اسکیرکرو تایید شده بود.

از دیگر ستارگان حاضر در فصل سوم این سریال می‌توان به آنا دیوپ (Anna Diop)، تیگان کرافت (Teagan Croft)، رایان پاتر (Ryan Potter) و کانر لزلی (Conor Leslie)‌ اشاره کرد. آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) به همراه جف جان (Geoff Johns) و گرگ برلانتی (Greg Berlanti)‌ سازندگان این سریال محسوب می‌شوند.

همانطور که ذکر شد، فصل سوم سریال  Titans  در تاریخ نامشخصی از ماه آگوست از طریق سرویس استریم HBO Max در دسترس قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *