۰

۸ مورد از بهترین بازی های ترسناک موبایل برای IOS و Andriod

بازی های ترسناک موبایل

اصطلاح “بازی موبایل” معمولاً افراد را به فکر اسامی مانند Pokemon Go ، Candy Crush Saga و Fruit Ninja می اندازد. این بازی ها سرگرم کننده و  آرامش بخش هستند و تجربه های لذت بخشی را ارائه می دهند. اگر شما از این نوع بازی ها دوست دارید ، این لیست برای اصلا شما نیست!

اما در بین بازی های جذاب و رنگارنگ موبایلی ، برخی از تجربه های واقعاً ترسناک پنهان شده اند که می توانند واقعیت مفهوم ترس را در درون شما به وجود بیاورند .در ادامه به معرفی ۸ مورد از بهترین بازی های ترسناک موبایل می پردازیم :

Lifeline

شما در حال حرکت با یک سفینه فضایی به سمت یک سیاره کوچک هستید که ناگهان سفینه شما سقوط می کند و در آن سیاره گیر می افتید. اکنون تصور کنید که شما تنها مخاطب کسی هستید که چنین اتفاقی برایش رخ داده است و شما باید با حرف هایتان او را راهنمایی کنید. نام این بازی Lifeline است و ایجاد تنش و ترس فقط از طریق پیام های متنی در آن بسیار شگفت آور است.

راهنمایی این فضانورد به نام تیلور در آن سیاره تاریک و ترسناک از ابتدا تا انتها یک امر پرتنش است. همچنین این بازی به صورت واقع گرایانه ساخته شده است ، و همینور که ارسال یک پیام از زمین تا یک سیاره بسیار طول می کشد؛ ممکن است شما پیامی را برای تیلور ارسال کنید و به او هشدار یک خطر بزرگ را بدهبد ولی او تا ساعت ها بعد از آنها خبری نداشته باشد. این بازی ۹۹ سنت قیمت دارد و می توانید یا آن را خریداری کنید و یا از سایت های داخلی آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

Andriod   IOS

 

Sinister Edge

Sinister Edge شما را در خانه ای تاریک در وسط ناکجاآباد رها می کند و هیچ چیزی برای دفاع از خود بهتان نمی دهد و در حالی که مردی با ماسک جمجمعه ای به دنبال شما می گردد و قصد کشتن شما را دارد از شما خواسته می شود که در دید اول شخص معماهای بازی را حل کنید . در واقع این یک تجربه خانه تسخیر شده است که در یک بازی موبایل جای گرفته و آن را به یک اثر بسیار وحشتناک تبدیل کرده است.

گویا که بازی به اندازه کافی وحشتناک نبوده ،  برای همین از یک حالت VR با پشتیبانی از کنترلر برای غوطه وری کامل شما در این خانه وحشتناک برخوردار است. مطمعن باشید که تجربه این بازی با هدست های VR بسیار ترسناک تر از چیزیست که تصور می کنید، پس اگر واقعا به دنبال هیجان و ترس هستید حتما این بازی را امتحان کنید.

Andriod   IOS

Into the Dead 2

بازی های آخرالزمانی زامبی محور به خوبی جای خود را در موبایل ها پیدا کرده اند و یکی از بهترین بازی های موجود در فروشگاه ها ، بازی Into the Dead 2 است. هفت چپتر با بیش از ۶۰ مرحله شوتر اول شخص در انتظار کسانی است که می خواهند در این دنیای خطرناک، شجاعانه بجنگند و زنده بمانند . شما از هر چیزی که در این دنیا پیدا می کنید می توانید به عنوان سلاح استفاده کنید ، همچنین سگ وفادار شما نیز همجا همراهتان خواهد بود.

Into the Dead 2 انواع مختلفی از زامبی ها را شامل می شود که بعضی از آنها به شدت خطرناک هستند و رفته رفته به استرس و هیجان بازی اضافه می کنند. سلاح های شما نیز می توانند ارتقا یابند و با اینکار قدرت آنها چندین برابر قبل شود.

این بازی به صورت رایگان برای هر دو پلتفرم Andriod و IOS در دسترس قرار دارد.

Andriod   IOS

Bendy and the Ink Machine

Bendy and the Ink Machine بازی ای است که نشان می دهد چه اتفاقی می افتد اگر کارتون های مورد علاقه کودکیتان شما را به دنیای خود بکشند و سعی کنند شما را بکشند. در بازی، استودیوی منهدم شده Joey Drew با شگفتی های تلخ پر شده است و سالن های آن پر از هیولاهایی است که برای کشتن شما کمین کرده اند؛همچنین باید تاکید کرد که این بازی اصلا بازی ساده ای نیست!

 بازی ترسناک اول شخص Bendy and the Ink Machine با داستان دلخراش خود در بیش از پنج فصل روایت می شود و هر کدام از فصل ها حدود دو تا سه ساعت گیم پلی را ارائه می دهد. این مقدار محتوا با قیمت مناسب ۶.۹۹ دلار هم در فروشگاه iOS و هم در فروشگاه Andriod  به فروش می رسد.

Andriod   IOS

Alien: Blackout

داستان اصلی بازی Alien: Isolation 2014 را در نظر بگیرید، یک خدمه فضایی در تلاش برای فرار از یک ایستگاه فضایی متروکه کلاستروفوبیک و هیولاهای درون آن هستند ، اما اینبار به جای اینکه تک نفره از Xenomorph فرار کنید، شما گروهی از متحدان خود را به همراه دارید تا به یکدیگر کمک کنید. این ایده اصلی Alien: Blackout است و تنش های ایجاد شده در هر مرحله بسیار ترسناک است.

آنچه می بینید نقشه منطقه ای است که خدمه در آن قرار دارند و شما باید آنها را از ابتدا تا انتها راهنمایی کنید بدون اینکه هیولا ها را بیدار کنید. با نزدیک شدن Xenomorph به آرامی حرکت کنید تا از دید او پنهان شوید ، زیرا با شناسایی شدن توسط یکی از آنها ، جنگ بسیار خونین و ترسناکی به راه می افتد.

هزینه بازی در هر دو فروشگاه فقط ۰.۹۹ دلار است.

Andriod   IOS

Simulacra

هنگام شروع کار Simulacra ، چیزی شبیه به رابط یک تلفن معمولی که برای دسترسی به آن رمز عبور درخواست می کند ، ارائه می شود. با این وجود این یک تلفن معمولی نیست و قبل از اینکه حدس بزنید کد درست کدام است ، با ویدئویی از یک زن آسیب دیده که به دنبال کمک است ، مواجه می شوید. تلفن و اسرار آن تنها منبع شماست و باید بفهمید چه اتفاقی افتاده و چگونه آن را برطرف کنید. این داستان ساده به سرعت به یکی از دلهره آورترین بازی ها در تلفن همراه تبدیل می شود.

زیبایی Simulacra در واقع گرایی آن نهفته است. یافتن تلفن گمشده در عصر امروز امری غیرمعمول نیست ، اما اگر با همان نوع ویدیو مورد استقبال قرار بگیرید چه اتفاقی می افتد؟ همانطور که در داستان جستجو می کنید و جزئیات بیشتر در دسترس قرار می گیرد ، رمز و رازهای موجود در هم انباشته می شود و طولی نمی کشد که شما این بازی را از طلوع تا غروب بازی خواهید کرد. Simulacra با قیمت ۴.۹۹ دلار در فروشگاه ها به فروش می رسد.

Andriod   IOS

Five Nights at Freddy's AR: Special Delivery

Five Nights at Freddy’s AR: Delivery Special ، وحشت مجموعه FNAF را به دنیای واقعی وارد می کند ، با استفاده از قابلیت های AR یک تلفن ، کاراکتر های بازی را به دنیای واقعی می آورد. همانطور که Pokemon Go به شما امکان می دهد موجودات کوچک را در دنیای واقعی شکار کنید ، FNAF ، فردی فاذبیر و دوستانش را در اطراف شما قرار می دهد و هر لحظه در معرض شکار شدن قرار خواهید گرفت.

ترس و دلهره در تمامی لحظات این بازی حضور دارد و دنیای عادی شما را به یک کابوس وحشتناک تبدیل می کند.

Andriod   IOS

Lost Within

ما تاکنون در مورد فضاپیماها و سیاره های متروکه و تنها ، در این لیست صحبت کرده ایم ، اما اجازه دهید یکی دیگر از گروه های کلاسیک ترسناک را فراموش نکنیم: موسسات روان درمانی متروکه! شما به یک بیمارستان روانی کشیده می شوید و باید برای بیرون رفتن از آن با تمام وجود خود مبارزه کنید و از دست موجوداتی به نام Inhabitants فرار کنید.

این بازی را هر طوری که دوست داشته باشید می توانید به پایان برسانید، می توانید به صورت مخفیانه تمام مراحل آن را بروید یا اینکه اسلحه به دست بگیرید و با همه مباره کنید. ممکن است هزینه خرید ۳.۹۹ دلار برای کسانی که عادت ندارند هیچ هزینه ای برای بازی های موبایل پرداخت کنند زیاد به نظر برسد ، اما تجربه بی نظیری که این بازی ارائه می دهد ارزش سرمایه گذاری را دارد.

IOS

بازی های ترسناک موبایل بازی های ترسناک موبایل بازی های ترسناک موبایل بازی های ترسناک موبایل بازی های ترسناک موبایل بازی های ترسناک موبایل بازی ترسناک اندروید بازی ترسناک اندروید بازی ترسناک اندروید بازی های ترسناک موبایل بازی های ترسناک موبایل بازی های ترسناک معروف بازی های ترسناک معروف  بازی ترسناک برای اندروید بازی ترسناک برای اندروید

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *