۰

۵ کاراکتر دنیای مارول که بن افلک می تواند در آنها نقش آفرینی کند

بن افلک در نقش کاراکتر دنیای مارول

کاراکتر دنیای مارول

درست است که بن افلیک بازیگر کاراکتر بتمن در دنیای بزرگ DC است و می توان گفت که به خوبی از پس این کاراکتر بر آمده است و یک بتمن کاملا جدید نسبت به بتمن فیلم های شوالبه تاریکی کریستوفر نولان خلق کرده است؛ اما پتانسیل های این بازیگر خیلی بیشتر از این حرف هاست و شاید او بتواند روزی به دنیای مارول ( Marvel ) بیاید و در آن نیز نقش آفرینی کند.

در این مقاله قصد داریم ۵ تا از کاراکتر های دنیای مارول را که نقش آفرینی بن افلک در آنها می تواند بسیار جالب شود را بیان کنیم، پس با ما همراه باشید :

Wolverine

کاراکتر دنیای مارول

احتمالاً بزرگترین سوال در مورد ریبوت مورد انتظار فیلمهای X-Men در دنیای سینمایی مارول این است که چه کسی جانشین نقش مهم هیو جکمن در نقش ولورین خواهد شد؟ فکر کردن به هر کسی غیر از هیو جکمن دوست داشتنی بسیار دشوار است ، اما با اتفاقاتی که در فیلم لوگان سال ۲۰۱۷ افتاد ، او در را برای افراد دیگر باز گذاشت تا چیز جدیدی برای این کاراکتر در دنیای ایکس من به ارمغان بیاورد.

طرفداران چندین نام مختلف را به عنوان جانشین شایسته برای این نقش نام برده اند ، از جمله Jo Manganiello ، همبازی بن افلک در Justice League Snyder Cut ، اما خود بن افلک نیز یک گزینه عالی برای این نقش به حساب می اید. لازم به ذکر است ، از آنجا که هیو جکمن بن افلک را درست بعد از انتخاب بازیگران Batman v Superman در ۲۰۱۳ تأیید کرد ، تصور می شود اگر استودیوی مارول نقش کاراکتر قدیمی خود را به افلک بدهد ، احتمالاً این چیز کار خوبی از آب در خواهد آمد.

 

Beast

کاراکتر دنیای مارول

از طرف دیگر ، در صورت موفقیت جو منگانیلو در دریافت مجدد نقش Wolverine ، یک شخصیت X-Men دیگر نیز وجود دارد که بن افلک حتی می تواند برای او مناسب تر باشد. زیرا بعد از بازی کردن به عنوان بتمن که اکثرا شامل سکانس های تاریک می شود ، ممکن است او دنبال چیزی جذاب و تر و پر زرق و برق تر باشد.

در پی ادغام دیزنی و فاکس و بحث در مورد راه اندازی مجدد فیلم های X-Men در MCU ، جای تعجب است که در مورد این که پس از نیکولاس هولت باید نقش دکتر هنری “هنک” مک کوی ، که به نام Beast شناخته می شود ، صحبت کمی وجود دارد. شاید به این دلیل که بیشتر طرفداران ترجیح می دهند کلسی گرامر به نقش برگردد ، بازیگری که بسیار عالی بود و همگی دوست داشتند تا دوباره احیا شود. با این حال ، این نقش می تواند یک چالش جدید برای بن افلک باشد ، بازی در نقش کاراکتری که بسیار باهوش است و خیلی آرام صحبت میکند ولی در بدن یک هیولا وجود دارد.

 

Kraven The Hunter

کاراکتر دنیای مارول

به بن افلک نیز بندرت فرصت بازی در نقش یک شخصیت منفی داده شده است. با این حال ، برای ما مشخص است ، از نقش هایی مانند نیک دان مشکوک در Gone Girl یا سارق بانک Doug MacRay در The Town (که او کارگردانی آن را بر عهده داشت) ، او بسیار درخشان ظاهر شده است. همانطور که گفته شد ، با انتخاب بن افلک به عنوان یک شرور در دنیای مارول به او فرصتی دیگر برای یک چالش جدید داده می شود و از آنجایی که چندی پیش فیلم اختصاصی کاراکتر Kraven the Hunter تایید شد ، این یک فرصت عالی برای خواهد بود.

آوردن کاراکتر شرور مرد عنکبوتی ، سرگئی کراوینف (که برادر Chameleon نیز هست ) و داستان او برای اولین بار روی صفحه نمایش بزرگ نیازمند یک بازیگر با فیزیک بسیار مناسب و همینطور کار کشته در نقش آفرینی کاراکتر های ابرقهرمانی است که از این نظر نیز بن افلک گزینه بسیار مناسبی است، تنها چیزی که او نیاز دارد یک مربی گویش خوب است که با لهجه روسی به او کمک کند تا دقیقا شبیه به کاراکتر اصلی فیلم شود.

 

Ben Parker

کاراکتر دنیای مارول

با نگاهی به گذشته ، چیزی که بن افلک آن را به خوبی می داند اما به ندرت فرصت نشان دادن آن روی صفحه سینما را پیدا کرده است ، والدین بودن است. یکی از نمادین ترین و با نفوذترین شخصیت های والدین در تاریخ مارول عموی پیتر پارکر ، یعنی بن است که از زمان معرفی مرد عنکبوتی توسط تام هالنددیگر شاهد کاراکتر او نبوده ایم.

خب، به نظر می رسد که زمان آن فرا رسیده است که MCU نگاهی سریع به رابطه بن پارکر با پیتر جوان قبل از روزهای ابرقهرمانی او بیندازد. شاید امیدهایی وجود داشته باشد که این کاراکتر را در فیلم سینماییجدید مرد عنکبوتی به نام Spider-Man: No Way Home مشاهده کنیم.

 

Daredevil

کاراکتر دنیای مارول

شایعات حاکی از آن است که Spider-Man: No Way Home ، یکی از پرطرفدارترین فیلم های سال ۲۰۲۱ ، در حال آماده سازی معرفی رسمی مفهوم Marvel Multiverse به معنای بازگشت شخصیت هایی مانند Doctor Octopus آلفرد مولینا یا Jamie Foxx به صحنه نبرد دنیای MCU است. در این میان بن افلک می تواند از این فرصت استفاده کند و با بازی در نقش کاراکتر Daredevil او را دوباره زنده کند.

بن افلک که قرار بود نقش این کاراکتر را در یک سریال مخصوص شبکه نتفلیکس اجرا کند ،و با اینکه به گفته خودش علاقه چندانی به این پروژه ندارد ، اکنون می تواند با داشتن یک شانس دوباره ، این کاراکتر را زنده کند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *