۰

چرا آلبوس پاتر (فرزند نفرین شده) یک اسلیترینی حقیقی بود

چرا آلبوس پاتر (فرزند نفرین شده) یک اسلیترینی حقیقی بود

آلبوس پاتر

چرا آلبوس پاتر (فرزند نفرین شده) یک اسلیترینی حقیقی بود.

او حیله‌گر است

اسلیترینی‌ها بسیار حیله‌گر هستند و آلبوس پاتر اوقات زیادی از نقشه‌ها و طرح‌های حیله‌گرانه استفاده می‌کرد؛ این یکی از دلایلی بود که او را لایق گروه سالازار ساخت؛ حتی در ابتدای کار، او در فکر برنامه‌ای برای تغییر نظر کلاه‌ گروه‌بندی بود.
آلبوس:” اگه توی اسلیترین افتادم چی؟ “
هری :” خب چه مشکلی داره؟ “
آلبوس :” اسلیترین گروه مارها و جادوی سیاهه، گروه جادوگران شجاع نیست.”
هری :” آلبوس سوروس، اسم تو هم‌نام با دو تن از مدیر‌ان هاگوارتز هست که یکی از اون‌ها اسلیترینی بود و اون شجاع‌ترین فردی بود که می‌شناختم!”
آلبوس: “ولی خب…”
در سال چهارم، آلبوس نقشه‌ی بهتری کشید و از کلاه‌ گروه‌بندی مؤدبانه درخواست کرد که به انتخابش شک نکند. او با استفاده از حیله‌گری اسلیترینی‌اش، توانست همراه با اسکورپیوس از قطار هاگوارتز خارج شود و به سنت اوسوالد برود.

او بلندپرواز است.

° فرار کردن از یه قطار درحال حرکت، آن‌هم زمانی که از راه یه جادوگر ترول ترسناک رد می‌شود؟! هیچ مشکلی ندارد.
° بازگرداندن سدریک دیگوری به زندگی توسط شیء‌ای غیرقانونی و خطرناک؟! چرا که نه؟
° وارد شدن به وزارت سحر و جادو با چهره‌ی بهترین دوست پدر؟ مگر چه اشکالی دارد؟
° ارتباط با پدر در آینده، آن‌هم زمانی که در قسمتی از گذشته‌ی او گیر کرده بود و هنوز نمی‌تواست راه برود؟
آلبوس در مأموریت‌های غیرممکن خیلی از پدرش بلندپرواز‌‌تر بود، اما بزرگترین و مرموزترین هدف آلبوس، به دست آوردن احترام و محبت پدرش بود.

او مغرور است.

غرور، یک صفت کلیدی در اسلیترین است و مشخص بود که آلبوس فردی بسیار مغرور است. می‌شود گفت این همان مزیتی است که او نسبت به بقیه دارد؛ برای مثال، هنگامی‌ که به داشتن دوستی همچون اسکورپیوس افتخار می‌کند و گاهی همین غرورش جلوی سقوط کاملاً فاجعه‌بارش را می‌گیرد؛ برای مثال، زمانی که سعی کرد با نقشه‌ای فوق‌العاده جلوی دلفی بایستد و به هشدار‌های اسکورپیوس اهمیتی نداد.

•او شجاع است•

این صفت از صفت‌های اصلی اسلیترینی‌ها نیست، اما همان‌طور که هری در سکوی ¾۹ گفت، شجاع‌ترین فردی که او می‌شناخت، اسلیترینی بوده است.
شما برای جاسوسی یکی از خطرناک‌ترین جادوگران سیاه کل زمان، شجاعت بسیاری نیاز دارید، اما این تنها زمانی نبود که آلبوس از خود شجاعت نشان داد؛ بلکه جرئت عشق، جرئت ادامه دادن و جرئت اعتماد کردن هم خالی از شجاعت نبود. اسنیپ تمام این‌ خصلت‌ها را از خود نشان داد در صورتی که، او یک اسلیترینی بود و آلبوس پاتر، کسی که نام میانی‌اش با نام استاد مرموز معجون‌سازی مشترک بود، شجاعت‌های زیادی از خود نشان داد. ا‌و با انواع مختلفی از هیولاها روبرو شد؛ از ترول جادوگر تا شخص دلفی؛ و زمانی که مستقیم به دلفی گفت: ” ما از تو پیروی نمی‌کنیم. “، شجاعت زیادی به خرج داد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *