۰

گزارش عملکرد شرکت Take-Two Interactive در سال گذشته

شرکت Take-Two Interactive

گزارش عملکرد شرکت Take-Two Interactive در سال گذشته

شرکت Take-Two Interactive گزارش و آمار عملکرد خود در طول سال مالی گذشته تا پایان ماه مارچ ۲۰۲۱ را منتشر کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به مانند دیگر شرکت‌های بزرگ این صنعت به دلیل رشد فروش بازی‌ها سال مالی گذشته با افزایش ۱۹ درصدی درآمد کل رکوردزنی کرده است که حجم بیشتری از آن به صورت دیجیتالی کسب شده است. T2 بیان کرده است برای کار بر روی بزرگترین برنامه‌ریزی‌های خود و ارائه‌ی آن بیش از ۱۵۰۰ نفر نیروی کار جدید استخدام کرده است.

این شرکت قصد دارد تا سه سال آینده (سال مالی ۲۰۲۴) ۶۲ عنوان منتشر کند که ۲۱ عدد از آن‌ها در سال مالی آینده عرضه خواهد شد. این عناوین برای سال آینده شامل ۴ عرضه‌ی بزرگ و اصلی (مانند GTA، Red Dead، Borderlands و غیره) می‌شود که دو بازی از آن‌ها آی‌پی‌های جدیدی خواهند بود. عنوان Olli Olli World، ده بازی رایگان موبایلی و ۶ نسخه‌ی جدید از عناوین قبلی (مانند بازنشر GTA V) دیگر بازی‌های این شرکت برای سال آینده هستند.

۴۱ عنوانی که برای عرضه در سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند شامل ۱۹ بازی بزرگ و اصلی که ۴ عدد رایگان و ۱۵ عدد پریمیم (۷ عنوان شبیه ساز ورزشی)، ۵ بازی مستقل، ده بازی رایگان موبایلی، ۳ نسخه‌ی جدید از بازی‌های پیشین و ۴ بازی متوسط (مانند WWE 2K Battleground) که ۳ تا از آن‌ها ورزش محور خواهند بود می‌شود.

بازی GTA V هم‌اکنون بیش از ۱۴۵ میلیون نسخه، بازی Red Dead Redemption 2 بیش از ۳۷ میلیون، ،Borderlands 3 در حدود ۱۳ میلیون (سریع‌ترین فروش در فرنچایز)، NBA 2K21 بیش از ۱۰ میلیون (با ۲.۳ میلیون بازیکن روزانه)، The Outer Worlds بیش از ۳ میلیون نسخه فروخته‌اند. در ادامه می‌توانید مجموع تعداد فروش فرنچایزهای بزرگ این کمپانی را ببینید:

– Grand Theft Auto: ۳۴۵ میلیون
– Red Dead Redemption: ۶۰ میلیون
– Borderlands: ۷۰ میلیون
– Bioshock: ۳۷ میلیون
– Sid Meier’s Civilization: ۵۷ میلیون
– NBA 2K: ۱۱۱ میلیون

شرکت Take-Two Interactive
شرکت Take-Two Interactive

در ادامه بازی جدید NFL از ۲K که قرار بود در سال جاری و تا پایان بهار آینده منتشر شود تا سال بعد تاخیر خورد. بیان شد تا اوایل بهار آینده یک بازی جدید از Gearbox Entertainment منتشر خواهد شد. در نهایت شرکت Private Division علاوه بر بازی OlliOlli World از استودیو Roll7 و پروژه‌ی جدید Moon Studios، استودیوها و بازی‌های دیگری نیز در آینده معرفی خواهد کرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *