۰

فصل ۴ بازی های Call Of Duty: Black Ops Cold War و Warzone کی شروع می شوند؟

فصل ۴ بازی های Call Of Duty: Black Ops Cold War و Warzone

Call of Duty: Black Ops Cold War و Warzone هر دو در اواسط فصل ۳ قرار دارند ، اما در حال حاضر نسبت به زمان به پایان رسیدن بتل پس تصور می کنیم که چه زمانی فصل ۴ شروع می شود . اکتیویژن ، Treyarch و Raven Software چیزی به طور رسمی نگفته اند ، اما بر اساس اطلاعات عمومی ، احتمالاً در ماه ژوئن است که وارد مرحله بعدی این دو بازی می شویم.

Call Of Duty

بتل پس Call of Duty در تاریخ ۱۶ ژوئن به پایان می رسد ، که درواقع در نیمه شب ۱۵ ژوئن است. این بدان معنی است که فصل ۴ احتمالاً در همان زمان یا کمی بعد شروع می شود ، البته که Activision هیچوقت چنین برنامه هایی را نداشته است.

این بدان معناست که شما باید چالش ها و مراحل موجود در نبرد فعلی بازی را قبل از آن تاریخ تکمیل کنید. بعد از آن مرحله ، باید بتل پس جدیدی را دریافت کنید که احتمالاً برای کل فصل ۴ استفاده خواهد شد.

 

در فصل ۴ چه چیزهایی وجود خواهند داشت؟

در حال حاضر این یک راز بزرگ است. فصل ۳ پس از چند تیزر تبلیغاتی که نشان می داد بمب هسته ای قصد دارد نقشه Warzone را از بین ببرد ، آغاز شد و این دقیقاً همان اتفاقی بود که در نهایت رخ داد. این موضوع چندین دهه ما را به گذشته بازگرداند و با معرفی بیشتر عناصرBlack Ops Cold War تاریخ را تغییر داد.

 

Call Of Duty

برای فصل ۴ ، بسیار بعید است که آنها بخواهند دوباره همان ترفند را به کار بگیرند، اما ما انتظار داریم که همین اطلاعات در تیزر تبلیغاتی چند هفته مانده به فصل جدید وجود داشته باشد. داستان پیرامون Warzone شامل عناصری از شخصیت های بازی های اصلی و همچنین زامبی ها شده است و این می تواند ادامه یابد ، اما باید منتظر تیزرهایی باشیم تا بدانیم که مقصد بعدی آنها کجا خواهد بود؟

Call Of Duty Call Of Duty

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *