۰

سریال What If…? مارول در ماه آگوست منتشر می شود

سریال What If...?

سریال What If ..? شرکت مارل – مجموعه انیمیشن هایی که در دنیای MCU داستان های فرضی را بررسی می کنند – در آگوست امسال به دیزنی + می آید.

دیزنی انتشار این سری را تایید کرد ، که تابستان ۲۰۲۱ تاریخ احتمالی آن خواهد بود. این نمایش داستان های غیر متعارفی از MCU را روایت می کند ، از جمله داستان هایی از پگی کارتر و تبدیل شدن او به کاپیتان انگلیس و داستان های عجیب و غریب T’Challa (بلک پنتر) و پیتر کویل (استار لورد).

سریال What If...?

سریال What If…? شکاف قابل توجه MCU در ماه آگوست را پس از لوکی (آغاز ۱۱ ژوئن در دیزنی +) و بلک بیوه (۹ ژوئیه وارد سینماها و دیزنی + می شود) و قبل از شانگ چی و افسانه ده حلقه (۳ سپتامبر) پر می کند.

سریال What If...?

ما تاکنون این انیمیشن را در حد یک تریلر دیده ایم ، اما آن را فریم به فریم شکسته ایم تا به شما بگوییم چه چیزهایی در آن پنهان شده است.

سریال What If…? شاهد بازگشت چندین بازیگر MCU خواهیم بود که نقش های خود را به صورت انیمیشن تکرار می کنند. شامل هیلی اتول (پگی کارتر) ، سباستین استن (باکی بارنز) ، کریس همسورث (ثور) ، جف گلدبلوم (استاد بزرگ) ، تام هیدلستون (لوکی) ، ناتالی پورتمن (جین فاستر) ، پل رود (مرد مورچه ای) جاش برولین (تانوس) ، ساموئل ال جکسون (نیک فیوری) ، مارک روفالو (هالک) ، رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک و چادویک بوزمن در نقش تی چالا یا همان بلک پنتر.

سریال What If…? سریال What If…?

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *