۰

DualSense کنسول PS5 در رنگ های مشکی و قرمز نیز معرفی شدند

DualSense کنسول PS5

سونی نسخه های جدید Midnight Black و Red Cosmic از کنترلر کنسول PS5 را فاش کرده است و آنها در ماه ژوئن منتشر می شوند.

این کنترلرهای جدید که در وبلاگ پلی استیشن معرفی شده است ، عملکردی دقیقا مانند نسخه سفید اوریجینال آن دارد و تنها ، Red Cosmic ظاهری قرمز و سیاه به خود می گیرد و Midnight Black ظاهری سیاه و خاکستری ظریف تری را دارد. فروش هر دو کنترلر از ماه آینده آغاز خواهد شد ، اما تاریخ انتشار آن بسته به منطقه شما متفاوت خواهد بود.

کنسول ps5

Midnight Black با قیمت ۶۹.۹۹ دلار / ۵۹.۹۹ پوند ، و Cosmic Red با کمی هزینه بیشتر با قیمت ۷۴.۹۹ دلار / ۶۴.۹۹ پوند به فروش می رسند. مشخص نیست که چه عواملی باعث اختلاف قیمت می شود.

در حالی که سونی هنوز کنسول PlayStation 5 با ظاهر جدید را اعلام نکرده است ، طراح لئو کاردوسو می گوید کنترلرهای جدید برای تکمیل دستگاه سفید و سیاه طراحی شده اند. وی توضیح داد: “ما رنگ های شاخه ” كهكشانی “را طراحی كردیم ، زیرا کاملا به طرح اصلی کنسول مرتبط است و آن را زیباتر می کند.

کنسول ps5
کنسول ps5

طراح و همکار او، Satoshi Aoyagi اضافه می کند که هر دو نسخه کنترلر جدید “دارای یک رنگ آبی ظریف است که سایه های منحصر به فرد قرمز و سیاه را ایجاد می کند. همچنین یک رنگ آبی در رنگ های اصلی کنترلر بی سیم DualSense نیز وجود دارد ، بنابراین هر سه رنگ به خوبی مکمل یکدیگر هستند. “

با وجود تفاوت رنگ (از جمله رنگ آمیزی دکمه های مختلف) ، هر دو کنترلر جدید از نظر عملکردی با DualSense سفید موجود یکسان هستند.

کنسول ps5 کنسول ps5 کنسول ps5

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *