۰

آموزش فورتنایت : چگونه اسکین طلایی Lara Croft را به دست بیاوریم

آموزش فورتنایت

بتلپس فصل جدید فورتنایت اسکین های زیادی از کاراکتر محبوب Lara Croft را شامل می شود و یکی از آن ها ، اسکین تمام گولد ( طلایی ) اوست. در این آموزش ما روش به دست آوردن این این اسکین را به شما می آموزیم:

برای باز کردن قفل اسکین طلایی ، ابتدا باید اسکین پایه Lara Croft را داشته باشید . پس قبل از انجام هر کاری ابتدا اسکین اصلی او را تهیه کنید .

برای یافتن Orelia از Isla Nublada بازدید کنید :

به روزرسانی v16.40 یک جزیره جدید به نام Isla Nublada را به Fortnite معرفی کرد. واقع در جنوب Flush Factory ، این منطقه کوچک با NPC مخصوص خود و مجموعه ای از ویرانه ها معروف است. NPC جدید ، به نام Orelia ، برای این مأموریت خاص چندان مهم نیست. تفنگ طلایی SCAR که او از آن محافظت می کند از اهمیت زیادی برخوردار است ، زیرا برای باز کردن قفل اسکین سالگرد طلایی لارا به آن نیاز دارید.

Scar طلایی را بردارید :

به کاراکتر لارا به Isla Nublada رفته و SCAR طلایی را پیدا کنید.  گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. اولین مانع بازیکنان رقیب هستند. فقط یک نفر می تواند SCAR را در هر مسابقه داشته باشد. کشتن شخصی که آن را برداشته و برداشتن آن از روی جسدش هم موثر نیست.

ما توصیه می کنیم قبل از پریدن از اتوبوس تا آنجا که ممکن است به Isla Nublada نزدیک شوید. به سمت جنوب غربی جزیره بروید زیرا که ورودی ویرانه های آن طرف امکان دسترسی سریعتر به SCAR را فراهم می کند.

آموزش فورتنایت

هنگامی که گروه انبوهی را شکست داده و SCAR طلایی را جمع آوری کردید ، می توانید اسکین طلای لارا کرافت را تجهیز کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Locker خود بروید ، لارا را انتخاب کنید و سپس اسکین طلایی را انتخاب کنید.

فصل ۶ بازی فورتنایت ماه آینده به پایان می رسد. ممکن است قبل از آن شاهد اسکین ها و چالش های ویژه تری باشیم.

آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت آموزش فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *