۰

رئیس استودیو آمازون : سریال Lord of the Rings باید برای انبوهی از جمعیت جهان مهیا شود

سریال Lord of the Rings

سریال ارباب حلقه های استودیوی آمازون یکی از گران ترین سریال هاییست که تا به حال ساخته شده است و چیزی حدود ۴۶۵ میلیون دلار پول صرف ساخت فصل اول شده است.

چگونه چنین پروژه گرانی را توجیه می کنید؟ جنیفر سالکه ، رئیس استودیوی آمازون در گفتگو با هالیوود ریپورتر ، گفت که این بیشتر به دلیل قیمت های بازار است ، و خاطر نشان کرد که نتفلیکس ۴۶۹ دلار برای دو دنباله فیلم Knives Out پرداخت کرده است و فقط او نیست که چنین پولی را برای ساخت یک پروژه هزینه می کند.

اما او همچنین انتظارات بزرگ آمازون از پیش فروش این سریال را خاطر نشان کرد. سالکه گفت: “درمورد اینکه چه تعدادی از مردم جهان ارباب حلقه ها را تماشا می کنند؟ با خنده جواب داد خیلی از افراد! او اضافه کرد مخاطبان سراسر جهان باید به این عنوان تلویزیونی توجه خاصی بکنند و ما اطمینان داریم كه این اتفاق خواهد افتاد.”

سریال Lord of the Rings

به طور طبیعی ، هر پروژه ای می خواهد مخاطبان زیادی را به خود جلب کند ، اما آمازون یک عدد بسیار بزرگ را برای ارباب حلقه ها تعیین کرده است. در دنیای سرگرمی پراکنده امروز ، سریال های معدودی را می توان یک ” رویداد تلویزیونی بزرگ” نامید. به نظر می رسد آمازون مانند رقبای خود درحال رفع نگارانی های موجود ایجاد شده مانند فصل آخر سریال بازی تاج و تخت است و تلاش می کند تا تمام مخاطبان این مجموعه بزرگ را راضی نگه دارد.

در مورد اینکه این همه پول در واقع به کجا می رود ، سالکه می گوید که بیشتر آن مربوط به ایجاد زیرساخت برای ادامه این مجموعه است. این پروژه یک فصل کامل از یک سریال بزرگ و ساختن جهان عجیب آن است. تهیه کردن این همه وسایل ساخت صحنه و طراحی لباس ها و وسایل گریم ، پرداخت هزینه این همه کارمند و بازیگر و خیلی چیز های دیگر باعث می شود که بودجه اولیه انقدر باشد.

هرکسی که سه گانه ارباب حلقه ها را تماشا کرده است ، می داند که این کار چقدر سخت و سنگین است و ساخت زیر ساخت های مناسب برای ادامه دادن آن در سری های بعد یکی از مهمترین فاکتور های این کار است.

سریال Lord of the Rings سریال Lord of the Rings سریال Lord of the Rings سریال Lord of the Rings سریال Lord of the Rings سریال Lord of the Rings

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *