۰

رندر های لپتاب جدید MacBook/MacBook Air منتشر شد

لپتاپ های MacBook

ماه گذشته اپل از iMac با اندازه ۲۴ اینچ رونمایی کرد که در مجموع در هفت رنگ است. این دسکتاپ از یک طراحی تخت کاملاً جدید با حاشیه های نمایشگر سفید بهره می برد و اکنون جان پروسر گزارش داده است که اپل طراحی مشابهی را برای خط مک بوک خود به ارمغان می آورد. در ادامه رندرهای جدیدی که با همکاری Ian Zelbo ایجاد شده اند و یک طراحی مجدد عمده در خط لپ تاپ های Apple را به تصویر می کشند ، را مشاهده می کنید:

MacBook

دستگاهی که انتظار می رود MacBook Air بعدی باشد یا جانشین MacBook معمولی باشد ، دقیقاً مانند iMac که اخیراً راه اندازی شده است در هفت رنگ به تصویر کشیده شده و گوشه های مربعی شکل دارد. امضا لبه مخروطی MacBook Air از بین رفته است. کناره ها پورت های USB-C را نشان می دهند در حالی که قسمت پایین دارای دو پایه بزرگ لاستیکی است که برای کمک به نگه داشتن لپ تاپ برای مدیریت بهتر حرارت است. این لپ تاپ نیز قرار است اولین بار با چیپ ست نسل بعدی M2 اپل ارائه شود.

MacBook

با حرکت به سمت صفحه ، می توانیم حاشیه های نازکی را به رنگ سفید و یک وب کم را در مرکز آن ببینیم. صفحه کلید نیز با رنگ سفید مطابقت دارد و طرح معمول را با یک سنسور Touch ID تعبیه شده در یکی از کلیدها ارائه می کند. به نظر می رسد لپ تاپ از نظر اندازه با آنچه در لپ تاپ های فعلی MacBook مشاهده می کنیم مطابقت دارد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *