۰

معرفی بهترین بازی های Co-op سال ۲۰۲۱

بهترین بازی های Co-op ( چند نفره ) در سال ۲۰۲۱

بازی های Co-op یکی از محبوب ترین سری بازی های در بازار هستند ، زیرا همیشه بازی کردن همراه با یک یا چند تا از دوستانتان لذت بخش است و هیجان آن بازی را چندین برابر می کند ؛ به همین دلیل معمولا بازی هایی که قابلیت Co-op را دارند فروش خوبی دارند.

در این لیست ما بعضی از بهترین بازی های Co-op که در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهند شد را به شما معرفی می کنیم و درباره هر کدام توضیح کوتاهی خواهیم داد:

Hood: Outlaws & Legends

پلتفرم ها :PC, PS4, PS5,  Xbox One, Xbox Series X/S

Hood: Outlaws & Legends یک بازی مخفی PvPvE است که تسوط توسعه دهنده معتبر Sumo Digital ساخته شده و قرار است در ماه مه امسال عرضه شود.

این بازی در یک مکان خشونت آمیز قرون وسطایی تحت سلطه باندهای رقیب قرار دارد که انگیزه دزدیدن گنجینه از ثروتمندان و غارتگران را دارند.

گیم پلی بازی به طوری است که تیم های مختلف باید به یک قلعه بسیار بزرگ حمله کنند و هر چیزی که می توانند را از آنجا بدزدند.

هنگامی که توسط محافظان هوش مصنوعی یا سایر بازیکنان شناسایی می شود ، مبارزه طولانی و بی رحمانه بازی شروع می شود و بازیکنان با شمشیرها ، تبرها و کمان های قرون وسطایی خود به مبارزه می پردازند.

بازی های Co-op

Back 4 Blood

پلتفرم ها :PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

با انصراف Valve از ساخت Left 4 Dead جدید ، Back 4 Blood نزدیکترین چیزی است که ما می توانیم در بخش جدید تیرانداز زامبی ببینیم.
خوشبختانه ، توسعه توسط استودیوی Turtle Rock ، تیم پشت L4D اصلی انجام می شود ، که اعتبارات وی همچنین شامل عنوان چند نفره Evolve است.
Back 4 Blood شامل عناصر اصلی این ژانر مانند همکاری چهار نفره لوکال و آنلاین با محوریت یک کمپین داستانی قابل پخش است.

علاوه بر این ، بازی دارای یک حالت PvP است که در آن می توانید به عنوان هیولا بازی کرده و به بازیکنان دیگر حمله کنید.

 

بازی های Co-op
بازی های Co-op

Aliens: Fireteam

پلتفرم ها :PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

Aliens: Fireteam یک تیرانداز آنلاین مبتنی بر همکاری در دنیای Alien ها است که گروهی متشکل از سه بازیکن را می نشان می دهد که در کلنی های فضایی آلوده و پر از موجودات کشنده Xenomorph حضور دارند.

این بازی برخی شباهت ها با بازی Left 4 Dead دارد اما شامل تعداد زیادی سلاح ، انواع دشمن و ارتقا لول است.
پنج کلاس با تخصص های منحصر به فرد وجود دارد و بازیکنان می توانند با ارتقا سطح ، سلاح ها ، توانایی ها و شخصی سازی های اضافی را با گذشت زمان باز کنند.

در هنگام راه اندازی ، Fireteam دارای چهار کمپین داستانی قابل بازی است که از سه ماموریت تشکیل شده است و همه آنها را می توان با درجه سختی های بالاتر برای پاداش بیشتر بازی کرد.

The Outlast Trials

پلتفرم ها :PC

به جای ساختن قسمت سوم سری بازی اوتلست که تمرکز آن روی بخش تک نفره است ، بازی جدید ای سری به نام The Outlast Trials یک بازی متمرکز بر چند نفر است.

جزئیات در حال حاضر بسیار کم است ، اما آنچه ما می دانیم بازی ترسناک در دوران جنگ سرد اتفاق خواهد افتاد.

در این بازی، شما و دوستانتان به طور ناخواسته برای یک شرکت مخفی استخدام می شوید تا تبدیل به خوکچه هندی آزمایشی برای آزمایش های کنترل ذهن شوید.

بازیکنان باید تمام تلاش خود را بکنند تا با همکاری با یکدیگر و استفاده کردن از استعداد های خود زنده بمانند.

 

بازی های Co-op
بازی های Co-op

The Ascent

پلتفرم ها :PC, Xbox One, Xbox Series X/S

بازی های با موضوع Cyberpunk امروزه بسیار مورد توجه هستند و به نظر می رسد The Ascent فاکتور های خاص خود را در این دنیا به خوبی ارائه می دهد.

این بازی به عنوان یک شوتر هیجانی با عناصر RPG طبقه بندی می شود که شما را در یک دنیای سایبرپانکی قرار می دهد که توسط جناخ های مقابل اشغال شده است.

شما می توانید به تنهایی در شهر کاوش کنید و ماموریت ها را انجام دهید ، یا چند نفر از دوستان خود را دعوت کنید و داستان را در حالت Co-op با حداکثر چهار بازیکن تجربه کنید.

Lego Star Wars: The Skywalker Saga

پلتفرم ها :PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S, Nintendo Switch

 Lego Star Wars: The Skywalker Saga یک ورودی اصلی در فرنچایز معروف و طولانی مدت بازی لگو است.

عنوان آتی قصد دارد تا نه قسمت بازی جنگ ستارگان را که قبلا منتشر شده است را برای کنسول های مدرن و نمایشگرهای با وضوح بالا تطبیق دهد.

تا جایی که خبر ها منتشر شده اند ، شما می توانید با هر ترتیبی که دوست داشته باشید به تجربه این بازی بپردازید.

با توجه به موفقیت بازی های اصلی و افزایش کیفیت ورودی های اخیر ، اطمینان داریم The Skywalker Saga بسیار موفق خواهد شد.

 

بازی های Co-op

Warhammer 40,000: Darktide

پلتفرم ها :PC, Xbox Series X/S

 

Warhammer 40,000: Darktide در شهر پیشرفته و مربوط به آینده Tertium ، چهار بازیکن را کنار یکدیگر قرار می دهد که برای شکست دادن انبوهی از دشمنان به نام Poxwalkers با هم کار می کنند.

این بازی دقیقاً مانند Vermintide به عنوان یک بازی اکشن اول شخص با مبارزات خاص و کلاس های شخصیت منحصر به فرد ارائه می شود.

یک تریلر گیم پلی اخیر فقط چند مورد از سلاح هایی را که می توان در بازی انتظار داشت را به نمایش می گذارد ، از جمله تفنگ های مجهز به لیزر و یک شمشیر بسیار عجیب و غریب.

 

Gotham Knights

پلتفرم ها :PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

 سازنده WB Games Montréal که با بازی Batman: Arkham Origins معروف است با بازی دیگری در دنیای DC بازگشته است.

گویا بتمن در این بازی مرده است و Gotham Knights توجه خود را به محافظان فوق العاده قدرتمند خود جلب می کند زیرا آنها برای دفاع از شهر گاتهام فراخوانده می شوند.
این بازی که به عنوان یک اکشن RPG مبتنی بر همکاری برای حداکثر چهار بازیکن ارائه شده است ، شما را در نقش های Batgirl ، Robin ، Red Hood و Nightwing قرار می دهد.

یک حالت تک نفره نیز در دسترس خواهد بود که به یک بازیکن امکان می دهد در طول مبارزات بین چهار کاراکتر تعویض شود.

بازی های Co-op
بازی های Co-op

Aragami 2

پلتفرم ها :PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

با الهام از بازی های کلاسیک ۳D مخفی کاری مانند Tenchu و The Mark of Kri ، بازی اکشن-مخفی کاری سوم شخص Aragami ، با کیفیت ساخت بسیار بهتری تولید شد.

خوشبختانه ، سازنده قصد دارد در یک دنباله ، Aragami 2 ، که در حال توسعه برای رایانه های شخصی و کنسول است ، دنیای عجیب و مرموز خود را دوباره زنده کند.

در آن ، شما به عنوان یک قاتل ماوراالطبیعه بازی می کنید تا بتوانید دزدکی به دشمنان نزدیک شوید و مسئولیت جنگ را به دست بگیرید.

Aragami 2 ساخت اسلحه و زره پوش را همراه با یک درخت مهارت گسترش یافته و پشتیبانی Co-op را برای حداکثر سه بازیکن در دسترس قرار می دهد.

Farcry 6

پلتفرم ها :PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

حتی اگر اتفاقات اخیر منجر به تأخیر بازی Far Cry شود ، هنوز در آستانه انتشار آن در سال ۲۰۲۱ است.
بر خلاف محیط Far Cry 5 در مناطق روستایی آمریکایی ، Far Cry 6  یک داستان جدید با بار سیاسی را بازگو می کند.

بازیکنان در نقش دنی ، یک سرباز شورشی که علیه دیکتاتوری فاسد یارا به رهبری آنتون کاستیلو (با اجرای Giancarlo Esposito) مبارزه می کند ، بازی می کنند.

مانند آثار قبلی ، Far Cry 6 شامل یک حالت چند نفره است که به شما اجازه می دهد داستان بازی را با کمک آنها به پایان برسانید.

بازی های Co-op

بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op بازی های Co-op

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *