۱

Resident Evil Village : آموزش تهیه کردن غذا و لوکیشن آنها

تاجر مسافر Resident Evil Village ، دوک ، یکسری اقلام و منابع مختلف را به شما می فروشد ، اما یکی از خدماتی که شاید نمی دانید او ارائه می دهد ، تخصص آشپزی وی است. اگر مواد تشکیل دهنده آن را پیدا کنید ، دوک می تواند یک وعده غذایی خوشمزه بپزد و مقداری غذا به شما بدهد. این وعده های غذایی بسیار مفید هستند – آنها قدرت های قهرمان اصلی ایتن وینترز را افزایش می دهند ، به او سلامتی بیشتر ، سرعت حرکت بیشتر و محافظ دفاعی قوی تر می دهند.

مواد اولیه مورد نیاز دوک برای این وعده های غذایی انواع مختلف گوشت است که می توانید در اطراف روستا و مناطق اطراف آن پیدا کنید. هر وقت حیواناتی مانند ماهی ، مرغ ، خوک یا بز را دیدید ، باید آنها را بکشید. آنها انواع مختلفی از گوشت را که می توانید برای هر نوع وعده غذایی به دوک تحویل دهید می ریزند. اما چندین حیوان خاص وجود دارند که باید برای تهیه بهترین غذاها، آنها را در دهکده پیدا کنید. در زیر تمام جزئیات لازم برای تهیه هر یک از وعده های غذایی دوک را پیدا خواهید کرد ، از جمله جایی که می توانید نادرترین حیوانات را پیدا کنید.

 

نکاتی راجب تهیه غذا

۱- پس از ورود به قلعه دیمیترسکو ، اولین بار که به روستا برمی گردید ، به سیستم آشپزی دسترسی خواهید یافت. بهتر است هر بار که به روستا برمی گردید ، مواد مورد نیاز تهیه غذا را پیدا کنید. هر بار که به مناطق مختلف اطراف حومه روستا بروید ، کلیدها و موارد جدیدی به دست می آورید که به شما امکان می دهد مکان های جدید و در نتیجه حیوانات جدید را باز کنید.

۲- بیشتر سیستم پخت و پز فقط یافتن حیوانات است. دقیقاً همانطور که در طول بازی در حال کاوش هستید ، بیشتر آنها را در اطراف روستا خواهید یافت. وقتی حیواناتی را پیدا می کنید ، روی نقشه شما علامت گذاری می شوند ، بنابراین می توانید به راحتی برگردید و هر آنچه را از دست داده اید بدست آورید. و بعضی اوقات ، حتی حیواناتی که خودتان ندیده اید روی نقشه علامت گذاری می شوند – بنابراین حتماً از آن برای کمک به شما در یافتن مواد مورد نیاز خود استفاده کنید.

۳- شما می توانید هر زمان که بخواهید در منوی پخت و پز مواد خود را به دوک تحویل دهید و آنها را برای هر دستور العمل دیگری که می خواهید استفاده کنید. در واقع این روش خوبی برای روشن نگه داشتن موجودی کالا است. اگر مدت طولانی مواد را نگه دارید ، گوشت می تواند فضای زیادی را در کوله پشتی شما اشغال کند. این باعث می شود که برداشتن سلاح های جدید ، مهمات و مواد بهداشتی سخت تر شود.

۴- هنگام بازی ، ممکن است عکس هایی پیدا کنید که حیوانات کمیاب را به شما نشان می دهد. هر یک از این عکس ها حیوان را نشان می دهد و پس زمینه آن به شما سرنخ هایی در مورد محل قرارگیری آن حیوانات می دهد. ما در این راهنما مکان آن حیوانات را علامت گذاری کرده ایم ، اما اگر می خواهید آنها را خودتان پیدا کنید ، می توانید این کار را با جستجوی مجدد در روستای رزیدنت اویل انجام دهید. شما حیوانات نادر را با رنگ آمیزی آنها می شناسید: شما به دنبال یک مرغ آبی ، یک خوک سفید و یک ماهی زرد هستید.

دستور های پخت

Resident Evil Village

دوک می تواند چندین وعده غذایی درست کند ، و پیچیدگی و کمیاب بودن مواد تشکیل دهنده تعیین می کند که آنها تا چه حد بر شما تأثیر می گذارند. اگر می توانید ، بهترین شرط شما این است که در هر زمان روی یک وعده غذایی تمرکز کنید که با ترکیباتی که می توانید در روستا پیدا کنید ، کار چندان مشکلی نخواهد بود. این راهنما را دنبال کنید و احتمالاً قبل از رفتن به مناطق Stronghold و Factory همه آنها را انجام خواهید داد.

Herbed Fish

۳ ماهی
۳ مرغ
سلامتی را کمی افزایش می دهد

Bird and Beast Pilaf

۴ مرغ
۱ گوشت
آسیب دیدگی هنگام گارد گرفتن را کاهش می دهد

Three-Flavored Mititei

۴ ماهی
۲ مرغ
۳ گوشت
سلامت کلی را افزایش می دهد

Tochituri de Pui

۴ مرغداری
۳ گوشت
۱ جوسی گیم ( Juicy Game )
سلامت کلی را تا حد زیادی افزایش می دهد

Ciorba de Porc

۱ ماهی
۵ گوشت
۱ گوشت با کیفیت
آسیب دیدگی هنگام گارد گرفتن تا حد زیادی کاهش می یابد

Sarmale de Peste

۶ ماهی
۱ ماهی با کیفیت
سرعت حرکت را افزایش می دهد

لوکیشن ماهی ها

۱- غاری بین قلعه دیمیترسکو و Ceremony Site. بعد از اینکه Castle Dimitrescu را ترک کردید ، از یک تونل عبور می کنید. در طول مسیر سه ماهی وجود دارد که باید آنها را به سرعت بگیرید زیرا برای به دست آوردن آنها قادر به عقب نشینی نخواهید بود.

۲- پل متحرک Castle Dimitrescu ، از طریق دروازه Maiden و Demon . وارد آب سمت چپ پل شوید تا استخری پر از ماهی پیدا کنید. به محض اینکه بار اول دروازه را باز کردید ، می توانید این موارد را دریافت کنید یا بعداً برای این کار برگردید.

۳- مخزن Moreau. هنگامی که منطقه مخزن را تخلیه کردید ، به اولین آسیاب بادی بروید که میل لنگ شکسته شده است. مسیر گذشته از ساختمان تا پایین ترین نقطه خود را دنبال کنید تا نقطه ای را پیدا کنید که هنوز حاوی آب و ماهی است.

۴- ساحل رودخانه جنوبی پس از خروج از مخزن Moreau ، به سمت Ceremony Site بروید اما از رودخانه عبور نکنید. از میل لنگ برای پایین آوردن پل در حاشیه رودخانه و عبور از آن برای یافتن یک قایق استفاده کنید. آن را به سمت جنوب و به اسکله بعدی ببرید ، سپس خارج شوید و به چپ بپیچید. مسیر را دنبال کنید تا استخر ماهی را پیدا کنید. (همچنین مکان Finest Fish اینجا خواهد بود)

۵- آسیاب Otto. در آنجا یک ماهی در اتاق پر از گوشت پیدا خواهید کرد.

لوکیشن مرغ ها

۱- در خود روستا ، پشت خانه با دودکش قرمز. پس از ترک قلعه دیمیترسکو ، به این مکان راه پیدا خواهید کرد ، بنابراین دسترسی به مرغ ها آسان است.

۲- در گورستان ، از طریق درب Iron Insignia Key. شما به کلیدی از Castle Dimitrescu که برای حل معمای پیانو دریافت می کنید نیاز دارید.

۳- نزدیک Fallow Plot. درست هنگام ورود به مزرعه به سمت راست بپیچید تا یک کلبه در جنوب منطقه و مرغ هایی در پشت آن پیدا کنید.

۴- شرق شهر قدیمی.  پس از ترک خانه Beneviento به این منطقه دسترسی خواهید یافت. در ضلع جنوب غربی منطقه به دنبال ساختمانی بگردید که مرغ ها پشت آن باشند.

۵- مخزن Moreau. بعد از بیرون آمدن از مین ها و پیدا کردن دوک ، به پشت ساختمان مرغ ها نگاه کنید.

۶- آسیاب Otto. در اتاق بزرگ مملو از گوشت به دنبال حداقل یک مرغ بگردید.

لوکیشن گوشت ها

۱- شهر قدیمی غربی. پس از اتمام قلعه دیمیترسکو ، در انتهای جنوبی منطقه نزدیک کارگاه به دنبال خوک بگردید ، دروازه ای که روی آن نوشته شده است “وارد نشوید “.

۲- نزدیک باغ Beneviento. هنگامی که قلعه دیمیترسکو را ترک کردید و به خانه ای با دودکش قرمز رفتید ، می توانید به سمت خانه Beneviento بروید. هنگام نزدیک شدن به خانه ، حیوانات را در سمت چپ مسیر پیدا خواهید کرد.

۳- آسیاب بادی در نزدیکی مخزن Moreau. وقتی برای اولین بار به ساختمان آسیاب بادی می روید،  به سمت مخزن بروید ، یک بز در خارج از ساختمان خواهید دید.

۴- روستایی نزدیک قبرستان. پس از خروج از مخزن Moreau ، یک بز فقط در وسط شهر سرگردان خواهد شد.

۵- آسیاب Otto. درست در جلوی آسیاب یک بز آویزان است که پس از خروج از مخزن Moreau می توانید به آن برسید. در داخل آسیاب یک دسته کامل گوشت نیز پیدا خواهید کرد.

لوکیشن Blue Bird - دارنده ماده Juicy Game

Resident Evil Village

اولین حیوان نادر پرنده آبی است. عکسی را که محل پرنده را علامت گذاری کرده است ، در بیرون از خانه باغبان نزدیک خانه Beneviento مشاهده خواهید کرد. شاید آن را به عنوان قبرستانی که دروازه Maiden و Demon را به قلعه دیمیترسکو احاطه کرده است ، تشخیص دهید. به دنبال پرنده در درخت مقابل دروازه بگردید. عنصر Juicy Game را دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای تهیه Tochitura de Pui استفاده کنید. این غذا میانگین سلامت کلی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

لوکیشن White Pig - دارنده Quality Meat

Resident Evil Village

دومین حیوان نادر را می توان پس از بازگشت از خانه Beneviento پیدا کرد ، اما تا زمانی که به سمت مخزن Moreau حرکت نکنید ، عکس شناسایی آن را پیدا نخواهید کرد. عکس روی بشکه ای درست در خارج از آسیاب بادی است که ورودی به مخزن را نشان می دهد ، اما شما می توانید خوک سفید را در نزدیکی خانه لوئیزا پیدا کنید. از قسمت Fallow Field به سمت Luiza بروید ، اما به جای اینکه به ساختمان سوخته بروید ، به سمت خانه کوچکی که اولین بار در اینجا النا و پدرش را نجات دادید ، بپیچید. از خانه آنها عبور کنید و از پنجره بپرید تا وارد حیاط پشت خانه شوید ، جایی که خوک سفید وجود دارد. این حیوان به شما Quality Meat مخصوص دستور العمل Ciorba de Porc را می دهد ، که آسیب دیدگی شما را هنگام گارد گرفتن بسیار کاهش می دهد.

لوکیشن Yellow Fish - دارنده Finest Fish

Resident Evil Village

آخرین حیوان نادر پس از خروج از مخزن Moreau’s ظهور می کند. عکس شناسایی ماهی را سمت محراب در روستا و سپس به سمت غرب به سمت Ceremony Site پیدا می کنید. به جای عبور از روی پل ، به سمت ساحل رودخانه پایین بروید و با استفاده از ابزار میل لنگ ، پل دوم را در آنجا پایین بیاورید. هنگامی که به آن طرف می رسید ، قایقی را پیدا می کنید که می توانید از آن برای حرکت به سمت پایین رودخانه استفاده کنید. با قایق به سمت جنوب بروید تا اینکه اسکله دیگری را ببینید. هنگام پیاده شدن ، به سمت چپ بپیچید و مسیر را به یک استخر کوچک برسانید ، که استخر پر از ماهی را پیدا خواهید کرد – از جمله یک استخر زرد. کشتن ماهی با رنگ زرد به شما گوشت Finest Fish را می دهد ، که می تواند با پختن غذای Sarmale de Peste سرعت حرکت شما را برای همیشه افزایش دهد.

Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. امیر نیکان گفت:

    بسیار عالی من همرو درست کردم