۰

Resident Evil Village : آموزش تکمیل معمای Necklace With Two Holes

آموزش Resident Evil Village

پس از تهیه چرخ بالا آورنده چاه از خانه باغبان نزدیک Beneviento ، سرانجام می توانید تمام چاه های پراکنده اطراف روستا را بررسی کنید. در آنها انواع مختلفی از اشیا پیدا خواهید کرد ، اما مهمتر از همه ، می توانید Treasure را برای فروش به Duke پیدا کنید. گردنبند با دو سوراخ یکی از گنجینه هایی است که می توان آن را در چاه پشت کلیسا یافت ، اما برای تکمیل آن قبل از فروش به چند گنجینه دیگر نیز نیاز دارد.

هنگامی که چرخ چاه را دارید ، به سمت چاه پشت کلیسا بروید تا سطل داخل آن را بالا بیاورید. در اینجا ، گردنبندی با دو سوراخ پیدا خواهید کرد. این تنها بخشی از یک گنج است که می تواند در نهایت به Duke فروخته شود ، با این حال ، برای کامل شدن دو سنگ قیمتی نیز لازم دارید.

این سنگهای قیمتی عبارتند از Pigeon Blood Ruby و Large Pigeon Blood Ruby. مورد اول را می توان در نزدیکی شهر قدیمی یافت ، بنابراین ابتدا به آنجا بروید.

پشت یکی از خانه هایی که برای دسترسی به Crank به آن احتیاج دارید ، نردبانی پیدا خواهید کرد که می توانید آن را روی صخره ها قرار دهید. آن را تا سقف سوله دنبال کنید ، جایی که Pigeon Blood Ruby را در یک صندوق کوچک پیدا می کنید.

جواهر بعدی در نزدیکی رودخانه یافت می شود ، بنابراین به سمت Ceremony Site برگردید و نزدیک پل بایستید. از Crank خود دوباره استفاده کنید تا پایین بیاید ، سپس عبور کرده و قایق را در رودخانه حرکت دهید.

هنگامی که شما به اسکله رسیدید ، پیاده شده و به سمت چپ بروید. شما یک پل دیگر را پیدا خواهید کرد که باید با استفاده از میل لنگ خود آن را پایین بیاورید. سپس، برای پیدا کردن Craftsman’s Hut ، از آن عبور کنید. از طریق بنجره پشتی به آن وارد شوید.

بعد از وارد شدن متوجه یک نردبان خواهید شد که می توانید آن را بردارید. بنابراین، آن را به پایین بروید. از اینجا، به اتاق پشت سر خود بروید و یک پازل برای حل آن دارید.

از روی پلتفرم بالا آمده در سمت راست بالا بروید و بعد از آن می توانید یک جعبه کنترل پازل مانند را مشاهده کنید.

به دو چراغ سفید ضربه بزنید تا هر دو پلتفرم را در انتهای مسیر بالا ببرید. به طرف دیگر بروید و سپس چرخ دستی در نزدیکی شما را فشار دهید تا زمانی که بتوانید به Minecart بر روی پلتفرم برسید، و سپس آن را پایین بیاورید. این کار یک مسیر را ایجاد می کند تا شما را به لبه ها برساند.

 

با به دسن آوردن جواهر بعدی ، می توانید آن را با دو قسمت دیگر ترکیب کنید و  گردنبند dimitrescu را ایجاد کنید که می توانید با قسمت ۵۰،۰۰۰ لی آن را به دوک بفروشید.

Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *