۰

ساخت بازی بعدی کال آف دیوتی رسما تایید شد

بازی بعدی کال آف دیوتی

ساخت بازی بعدی کال آف دیوتی رسما تایید شد.

رسمی: بازی بعدی کال آف دیوتی توسط استودیو اسلج‌همر برای نسل جدید در دست توسعه قرار دارد  اکتیویژن تایید کرد استودیو Sledgehammer در حال ساخت جدیدترین بازی مجموعه‌ی Call of Duty برای کنسول‌های نسل جدید و رایانه‌های شخصی می‌باشد.

همچنین عنوان شد این بازی در سراسر بخش‌های کمپین، مولتیپلیر و کوآپ برای تجربه‌ی نسل بعدی و ارتقای اکوسیستم فعلی کال آو دیوتی و ادغام با آن ساخته شده است. بیان شد که این عنوان در وضعیت خوبی برای عرضه در پاییز آینده قرار دارد و به زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهند کرد.

چندی پیش هم با تایید یوروگیمر امسال کال آو دیوتی به دوران جنگ جهانی دوم با عنوان WWII: Vanguard بازخواهد گشت  به تایید منابع یوروگیمر این نسخه توسط Sledgehammer Games توسعه یافته و بر خلاف شایعه‌ی پیشین در دوران سنتی جنگ جهانی دوم جریان خواهد داشت.

این عنوان دومین بازی از مجموعه‌ی کال آو دیوتی خواهد بود که در دهه‌ی گذشته در جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. ادغام این بازی با Warzone تایید نشده و هنوز مشخص نیست.

مجموعه call of duty

همچنین اعلام شد پشتیبانی از Call of Duty Warzone تا مدت ها ادامه خواهد یافت.

امروز تیم سازنده‌‌ی این نسخه اعلام کرده است که پشتیبانی از این اثر به اتمام نرسیده است و تا چند سال آینده ادامه خواهد داشت. این تیم عقیده دارد که Call of Duty: Warzone آینده‌ی بسیار درخشانی دارد و به جایگاه بهتری هم دست پیدا خواهد کرد. ظاهرا در وهله‌ی اول، برنامه‌هایی برای اضافه شدن چندین نقشه و حالت به این نسخه در دستور کار قرار گرفته است و باید منتظر اخبار خوبی از سوی سازندگان باشیم

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *