۰

نسخه ریمستر Call of Duty Modern Warfare 3 احتمالا در سال جاری منتشر خواهد شد.

Call of Duty Modern Warfare 3

نسخه ریمستر Call of Duty Modern Warfare 3 احتمالا در سال جاری منتشر خواهد شد.

با توجه به جدیدترین توییت کاربر TheMW2Ghost، شرکت اکتیویژن در حال برنامه‌ریزی برای معرفی و انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 Campaign Remastered در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی است. در گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار این عنوان در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ به گوش می‌رسید که در صورت صحت این اطلاعات، بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 Campaign Remastered نهایتا تا ماه ژوئن سال جاری عرضه خواهد شد.

همچنین گفته شده  زمان زیادی تا معرفی Call of Duty 2021 باقی مانده است.

رئیس بخش کالاف دیوتی در اکتیویژن گفته که از Call of Duty 2021 احتمالا دیرتر از زمان معمول در سال‌های گذشته رونمایی خواهد شد، اکتیویژن قبلا همیشه در ماه‌های آوریل یا می (اواسط فروردین تا اواسط خرداد) از Call of Duty جدید رونمایی می‌کرد و در نمایشگاه E3 که در خرداد برگزار می‌شود، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن را به اشتراک می‌گذاشت. البته این روند به‌دلایل مختلفی از جمله تغییراتی در برگزاری E3 تغییر کرده است

مجموعه call of duty

در حال حاضر همه استودیو های اکتیویژن در حال پشتیبانی از Warzone هستند.

استودیوی تویز فور باب (Toys For Bob)، سازنده‌ی بازی‌های Spyro Remastered Trilogy و Crash Bandicoot 4: It’s About Time اخیراً اعلام کرده است که به عنوان یک استودیوی پشتیبان‌دهنده روی بازی Call of Duty Warzone کار می‌کند. با اضافه شدن این استودیو، اکنون تقریباً همه‌ی استودیوهای زیرمجموعه‌ی اکتیویژن روی سری Call of Duty کار می‌کنند.

کارگردان COD: Warzone: متقلبین زحمات ما را خراب می‌کنند.

آموس هاج، کاگردان خلاق Call of Duty: Warzone به‌تازگی در مصاحبه‌ای گفته از اینکه متقلبین بهترین تلاش‌های او را در این بازی خراب می‌کنند، ناراحت است، او در ادامه گفت: اگر شما به‌عنوان بازیکن از این ناراحت می‌شوید که متقلبین بازی‌تان را خراب کرده‌اند، من از این ناراحتم که بهترین تلاش‌هایم در طول زندگی در حال خراب شدن است.»

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *