۰

نقشه‌ی بازی Dying Light 2 دو برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود

بازی Dying Light 2

نقشه‌ی بازی Dying Light 2 دو برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود.

به گفته طراح ارشد بازی Dying Light 2 نقشه‌ی بازی Dying Light 2 حداقل دو برابر بزرگ‌تر از نسخه‌ی اول خواهد بود. مساحت دقیق نقشه‌ی بازی نزدیک به ۷ کیلومتر مربع است. این طراح ارشد همچنین اشاره کرد که آسمان‌خراش‌های بزرگ، ساختمان‌های دارای حداقل دو طبقه و مواردی مشابه در جهان این بازی وجود دارد.

همچنین در خصوص زامبی‌های موجود در Dying Light 2 نیز توضیحاتی ارائه شد. به گفته‌ی سازندگان، در این نسخه نسبت به نسخه‌ی قبل شاهد تعداد بیشتری از زامبی‌ها در طول شب خواهیم بود. البته در طول روز نیز زامبی‌های متعددی در خیابان‌های شهر وجود دارند.

دنیای Dying Light 2 با هر بازی جهان باز دیگری متفاوت است.

به گفته تایمون اسمکتالا، تک‌لند توانسته نقشه‌ی این بازی را به اندازه‌ی ۴ برابر نسخه‌ی اول گسترش دهد. البته هدف تک‌لند تنها گسترش وسعت نبوده، بلکه قرار دادن فعالیت‌ها و محتوای مختلف نیز در اولویت قرار داشته است، به گفته او بازی‌بازان در این بازی می‌توانند براساس تصمیمات و اقدامات خود، جهان بازی را تکامل داده و تغییر دهند. برخی از مکانیزم‌های موجود در بازی بر روی گیم‌پلی و جهان باز این اثر تاثیرگذار خواهند بود.

مدت زمان گیم پلی بخش داستانی Dying Light 2 مشخص شد

طراح ارشد بازی Dying Light 2 در یک مصاحبه اظهار داشت که اگر گیمر ها برای به پایان رساندن داستان بازی عجله داشته باشند، می‌توانند آن را پس از حدود ۲۰ ساعت به اتمام برسانند اما در صورتی که به انجام فعالیت‌های جانبی و اختیاری نیز بپردازند، مدت زمان بازی تا دو الی سه برابر افزایش خواهد یافت.

گرافیک Dying Light 2 در نسخه های نسل هشتمی راضی کننده خواهد بود.

مسئول پخش پردازش بازی در مصاحبه ای گفت: «کنسول‌های اصلی نسل هشتم، اولویت ما بوده‌اند، ما تلاش می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کیفیت بازی در پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در بالاترین سطح است. و شروع به آزمایش در کنسول های نسل هشتم کردیم که خیلی زودتر از سایر پروژه‌های قبلی ما بوده است. این موضوع برای ما بسیار بلندپروازانه است چون تصمیم داریم عنوان بزرگ و جاه طلبانه‌تر از نسخه اول بازی Dying Light را ارائه دهیم»

Dying Light 2

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *