۰

بازی The Last of Us Part II رکورد دریافت جایزه در یک سال اخیر را شکست

بازی The Last of Us Part II

بازی The Last of Us Part II رکورد دریافت جایزه در یک سال اخیر را شکست.

عنوان The Last of Us Part 2 در سال گذشته‌ی میلادی با دریافت ۳۰۰ جایزه از ۵۷۶ جایزه‌ی موجود، توانست بیش از هر بازی دیگری در تاریخ صنعت بازی‌های ویدئویی، جوایز سالانه را از آن خود کند.

شایعه: علت ساخت نسخه ریمیک The Last Of Us مشخص شد

کانال یوتیوب MinnMax، راجع به علت ساخت نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی The Last of Us صحبت کرده است. این روزنامه‌نگار می‌گوید که ناتی داگ به این دلیل توسعه‌ی این پروژه را انتخاب کرده که بازی آینده‌ی آن‌ها هنوز در مراحل پیش‌تولید قرار دارد، به همین دلیل تعداد زیادی از توسعه‌دهندگان استودیو روی هیچ پروژه‌ای کار نمی‌کنند و این نسخه‌ی بازسازی‌شده، فرصتی است که آن‌ها درواقع مشغول انجام کاری باشند و هم با سخت افزار PS5 آشنا شوند

last of us 2

به گزارش جیسون شرایر از بلومبرگ، ناتی‌داگ با همکاری استودیو Visual Arts Service Group در حال کار بر روی بازسازی اولین بازی تحسین شده‌ی The Last of Us برای پلی‌استیشن ۵ می‌باشد. در ابتدا استودیو VASG رهبری این پروژه را برعهده داشت اما پس از اتمام ساخت نسخه‌ی دوم این وظیفه به استودیو ناتی‌داگ منتقل شد. استودیو ویژوال آرتس سرویس گروپ در ابتدا قصد بازسازی نسخه‌ی اول Uncharted را داشت اما به دلیل هزینه‌‌ی سنگین‌تر و پیچیدگی‌های بیشتر این امر صورت نگرفت.

در ادامه‌ی گزارش بیان شده است که استودیو Bend، خالق Days Gone در سال ۲۰۱۹ قصد ساخت دنباله‌ای بر این عنوان داشت اما با اینکه این بازی عملکرد نسبتاً خوبی از خود نشان داد و سودآور بود، به دلیل انتقادها و مشکلات اولیه و تولیدی بازی، سونی برنامه‌های دنباله را تایید نکرده است و اکنون این استودیو در حال کار بر روی یک اثر اوریجینال می‌باشد.

آقای شرایر بیان می‌کند یکی از تیم‌های استودیو Bend موظف شد تا برای یک بازی مولتیپلیر با ناتی‌داگ همکاری کند و تیم دیگری از این استودیو بر روی بازی جدیدی از مجموعه‌ی Uncharted با نظارت ناتی‌داگ کار کند. اگرچه آقای شرایر پس از انتشار این گزارش عنوان کرد که مشخص نیست آیا این بازی هنوز در دست توسعه قرار دارد یا خیر.

در نهایت باتوجه به تغییرات گسترده‌ی اخیر در سونی مانند سازماندهی مجدد استودیو ژاپن، این شرکت بر روی بازی‌های بزرگ‌تر و موفق‌تر متمرکز شده و اولویت آن با استودیوهای کلیدی پلی‌استیشن مانند ناتی‌داگ و سانتامانیکا است

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *