۰

زمان زیادی تا معرفی بازی Call of Duty 2021 باقی مانده است

معرفی بازی Call of Duty 2021

معرفی بازی Call of Duty 2021

زمان زیادی تا معرفی بازی Call of Duty 2021 باقی مانده است.

رئیس بخش کالاف دیوتی در اکتیویژن گفته که از Call of Duty 2021 احتمالا دیرتر از زمان معمول در سال‌های گذشته رونمایی خواهد شد، اکتیویژن قبلا همیشه در ماه‌های آوریل یا می (اواسط فروردین تا اواسط خرداد) از Call of Duty جدید رونمایی می‌کرد و در نمایشگاه E3 که در خرداد برگزار می‌شود، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن را به اشتراک می‌گذاشت. البته این روند به‌دلایل مختلفی از جمله تغییراتی در برگزاری E3 تغییر کرده است.
تاخیر در معرفی کال‌آو‌دیوتی برخلاف رسم همیشگی و همانند رونمایی از BlackOps: Cold War، مدیریت اکتیویژن تغییرات در برنامه‌های مارکتینگ این برند را تایید کرد و اعلام کرد ممکن است نسخه‌های بعدی Call of Duty نیز همانند کلدوار در ماه آگوست (مرداد-شهریور) معرفی شوند. این رونمایی احتمالا بصورت یک تیزر از درون وارزون آغاز می‌شود و بر زمان عرضه بازی تاثیر بخصوصی نخواهد گذاشت

همچنین خانم Johanna Faries هم‌اکنون به‌عنوان مدیرکل کال‌او‌دیوتی انتخاب شده و این سِمت را درکنار رهبری لیگ‌های ورزشی اکتیویژن بلیزارد هدایت می‌کند.

بازی Call of Duty: Warzone

استودیو ریون سافتور تایید کرده که در حال کار روی بازی Call of Duty: Warzone برای پلتفرم‌های نسل نهمی هستند.

ریون سافتور، سازنده Call of Duty: Warzone، تایید کرده نسخه نسل نهمی بازی در دست ساخت است، متاسفانه هنوز تاریخ انتشاری برای آن درنظر گرفته نشده است، همچنین اموس هاج، کارگردان خلاق کالاف دیوتی: وارزون، اعلام کرده که «یک تیم مشخص تکنولوژی» در حال کار روی موتور گرافیکی بازی و ارتقای آن است، به‌عبارتی باید شاهد مواردی مثل پشتیبانی از نرخ فریم ۱۲۰ برثانیه، بارگذاری سریع‌تر و استفاده از سایر ویژگی‌های SSD کنسول‌ها باشیم.

همچنین استودیوی سازنده‌ی بازی Call of Duty: Black Ops Cold War امروز پیامی را در حساب رسمی توییتر خود منتشر و اعلام کرد که این عنوان برای مدت محدودی یعنی از امروز تا چهار روز رایگان شده است.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *