۰

بودجه ساخت Cyberpunk 2077 اعلام شد

سایبرپانک

بودجه ساخت Cyberpunk 2077 اعلام شد.

پس از انتشار آمارهای مالی شرکت سی‌دی پراجکت و میزان فروش و درآمدزایی بازی Cyberpunk 2077، اخیراً اعلام شد که بودجه‌ی صرف شده برای توسعه‌ی این بازی حدود ۳۱۶ میلیون دلار بوده و ۵۲۰۰ نفر نیز در پروژه‌ی ساخت آن دخیل بوده‌اند.

جدول فروش هفتگی بریتانیا، تداوم صدرنشینی  فیفا با بازگشت سایبرپانک به جدول

۱. FIFA 21
۲. Animal Crossing: New Horizons
۳. Super Mario 3D World
۴. Mario Kart 8 Deluxe
۵. Minecraft (Switch)
۶. Grand Theft Auto 5
۷. Monster Hunter Rise
۸. Assassin’s Creed Valhalla
۹. Cyberpunk 2077
۱۰. Call of Duty: Black Ops Cold War

 

Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077

فروش موفقیت آمیز بازی Cyberpunk 2077 علی رغم حواشی و مشکلات هنگام عرضه‌ی آن  

سی‌دی پراجکت رد اعلام کرد این بازی تا پایان سال گذشته بیش از ۱۳.۷ میلیون نسخه فروخته بود؛ ۵۶ درصد بر روی پی‌سی، ۲۸ درصد بر روی پلی‌استیشن و ۱۷ درصد بر روی اکس‌باکس فروش رفته است. ۷۳ درصد از مجموع فروش این اثر به صورت دیجیتالی صورت گرفته است.

در ادامه شرکت سی‌دی پراجکت اعلام کرد بازی The Witcher 3 در سال ۲۰۲۰ دومین بهترین سال خود را از ابتدای عرضه گذراند و هم‌اکنون مجموع فروش آن به بیش از ۳۰ میلیون نسخه رسیده است. با این حساب فروش کلی مجموعه‌ی بازی‌های ویچر از مرز ۵۰ میلیون واحد عبور کرده است. در نهایت تاکید شد که نسخه‌ی مخصوص کنسول‌های جدید بازی‌های ویچر ۳ و سایبرپانک ۲۰۷۷ در نیمه‌ی دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

سی دی پراجکت رد با وجود مشکلات Cyberpunk 2077 به سودآوری قابل توجهی دست یافته

تصویری که در توییت جدید حساب رسمی سی در پراجکت رد منتشر شده، نشان می‌دهد درآمد این شرکت از محل فروش بازی‌های خود در سال گذشته‌ی میلادی، ۲.۱۳۹ میلیارد زلوتی لهستان معادل ۵۶۲ میلیون دلار بوده که ۱.۱۵۴ میلیارد زلوتی (۳۰۳ میلیون دلار) از آن را سود خالص این شرکت تشکیل می‌دهد. این ارقام به عملکرد یک سال مالی شرکت اختصاص داشته و باتوجه‌به حواشی زیادی که در زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 شاهد آن بودیم، رقم مناسبی برای سال پرسروصدای CDPR محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *