۰

طرفداران زیادی خواستار ساخته شدن دنباله Days Gone هستند

دنباله Days Gone

طرفداران زیادی خواستار ساخته شدن دنباله Days Gone هستند.

طرفداران بازی Days Gone دادخواستی را در وبسایت Change ثبت کرده‌اند که در زمان نوشتن این خبر، این دادخواست بیش از ۵۵ هزار امضا دارد، جف راس، کارگردان Days Gone، در توییتر به این دادخواست واکنش نشان داده است: «از تمام کسانی که دادخواست ساخته شدن دنباله‌ی Days Gone را امضا کرده‌اند ممنونم. فارغ از نتیجه‌ی نهایی، دوست دارم بدانید که عشق و علاقه‌ی شما برای تیم ما بسیار مهم است. هواداران Days Gone بهترین هواداران جهان هستند»

این روز ها حواشی عدم ساخت دنباله بازی Days Gone انحصاری سال ۲۰۱۹ کنسول پلی استیشن که به زودی نیز برای پی سی عرضه میشود بسیار داغ شده است. همانطور که در جریان هستید آقای جیسون شرایر در روزهای گذشته در مقاله ای عدم توسعه دنباله بازی Days Gone را به نوعی لو داد و پس از ان شاهد واکنشهای بسیاری در فضای اینترنتی بودیم و یکی از مهمترین واکنش ها نظرات کارگردان و نویسنده اثر است.

آقای John Garvin نویسنده و کارگردان اثر مذکور در شوی یوتیوبی دیوید جفی (خالق سری خدای جنگ) حضور یافت و توضیحات بسیاری ارائه نمود که در بخش مهمی نسبت به روز انتشار نقد های بازی اینگونه میگوید: ” بسیار سخت بود، صادقانه باشم، به خاطر اینکه دوباره… این فقط واقعیت سونی است، میانگین نمرات متاکرتیک برای سونی همه چیز است. اگر شما کارگردان یک فرانچایز باشید و بازی شما با میانگین نمرات ۷۰ منتشر بشود، شما دیگر کارگردان اون سری تا مدت های طولانی نخواهید بود.”

دنباله Days Gone

همچنین در بخش دیگری از مصاحبه وی من باب عدم دنباله بازی Days Gone اذعان میکند که ممکن است بسیاری ناراحت و عصبانی بشوند ولی اگر گیمرها یک بازی را دوست دارند و میخواهند دنباله آن را ببینند، بازی را با قیمت کامل در روزهای اول عرضه خریداری کنند! نه اینکه تا تخفیفات و یا عرضه آن بر روی سرویس PS Plus صبر کنند! و پس از این ادعا اقای دیوید جفی میپرسد که گیمرها چه طور میتوانند بازی را که هنوز بازی نکرده اند! دوست داشته باشند که آقای جان گاروین پاسخ میدهد که: “من صرفا گفتم و اگر شما اینکار رو نکرده اید (خرید بازی با قیمت کامل) پس بابت عدم توسعه دنباله بازی شکایت نکنید. مثل این میمونه که بازی خدای جنگ هنگام عرضه میلیون ها نسخه فروش رفته است، و خب شما میدانید، Days Gone اینگونه نبود. من صرفا از نظر خودم این مسله را مطرح میکنم و در سونی کار نمیکنم و از ارقام فروش خبری ندارم.”

دنباله Days Gone

اینگونه که از صحبت های اقای جان گاروین کارگردان اثر برداشت میشود بازی Days Gone در هر دو زمینه موفقیت تجاری و کسب نمرات درخشان در سطح رضایت سونی عمل نکرده است و عدم توسعه دنباله بازی منطقی به نظر میرسد.

آقای جان گاروین در اردیبهشت سال ۲۰۱۹ تنها چند روز پس از عرضه Days gone استدیو بند سونی را برای همیشه ترک نمود. و حال براساس شایعه ها استدیو مذکور بر روی توسعه یک بازی کاملا جدید مشغول است.

کارگردان دیز گان: اگر بازی را روز اول نخریدید، از نبود دنباله‌اش شکایت نکنید.

دیوید جفی در یک مصاحبه توضیح داد: اگر یک بازی را دوست دارید، آن را با قیمت کاملش خریداری کنید. بسیاری از بازیکنان را می‌بینم که برای می‌گویند که منتظر می‌مانم بازی تخفیف بخورد یا وارد سرویس پلی‌استیشن پلاس یا هر چیز دیگری شود، شما می‌توانید بازی را با قیمت کامل در زمان عرضه نخرید اما این رو هم در نظر بگیرید که اگر فروش بازی کم تر انتظار ناشر شود و مجوز ساخت دنباله‌ی آن بازی توسط ناشر صادر نشد درباره‌ی آن هم شکایت نکنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *