۰

آموزش Fortnite : محل پیدا کردن Grappler Bow

آموزش Fortnite

شرکت اپیک گیمز به تازگی سلاحی را به بازی اضافه کرده است که نام آن Grappler Bow است و فقط و فقط می توانید آن را از طریق خریدن از یک NPC در یک نقطه خاص به دست آورید و به هیچ وجه در هیچ کجای مپ بازی ، نمی توانید آن را روی زمین و یا در چست های مختلف پیدا کنید.

چگونه Grappler Bow را به دست بیاوریم؟

Grappler Bow یک اسلحه افسانه ای است ، به این معنی که برخلاف Recycler در چست ها یا در میان غنیمت های کف زمین نمی توان آن را یافت. در واقع ، فقط در یک منطقه خاص یافت می شود. شما باید Grappler Bow را از لارا کرافت ، NPC ساکن Stealthy Stronghold خریداری کنید. قیمت خرید آن از لارا کرافت در هر دست ۵۰۰ سکه است و هیچ راه دیگری برای به دست آوردن آن وجود ندارد.

آموزش Fortnite

Grappler Bow تنها یک راه برای بدست آوردن دارد ، زیرا یک آیتم کلاس افسانه ای است. به تیرهایی مانند سایر کمانهایی که می توانید در بازی بسازید احتیاج دارد و هنگام شلیک به سرعت به سمت هر کجا که قفل شوید کشیده خواهید شد ، از جمله در بالای ساختمانها ، درختان ، سازه های حریف و حتی سایر بازیکنان. Grappler Bow در هر ضربه ۸۹ آسیب به حریفان وارد می کند و کول داون ( زمان لود اسلحه ) آن یک ثانیه طول می کشد. فقط به یاد داشته باشید که هنگام استفاده از این بازیکن به سمت شما نیز کشیده می شود ، بنابراین اگر به سمت حریفان خود شلیک کردید ، آماده یک نبرد تن به تن نزدیک باشید.

آموزش Fortnite آموزش Fortnite آموزش Fortnite

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *