۰

فیلم جدید مارول به نام Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings معرفی شد

Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings

اولین تریلر فیلم Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings منتشر شد. در سینمایی جدید مارول Simu Liu و Awkwafina بازی می کنند و از ۳ سپتامبر نیز به سینماها می آید.

لیو در نقش شانگ چی ، مردی به ظاهر طبیعی بازی می کند که در سانفرانسیسکو زندگی می کند. اما او سابقه خانوادگی تاریکی دارد – پدرش ونوو است – و ماندارین – یک شرور مرموز و قدرتمند که روزگاری قصد داشت پسرش را به زندگی جنایتکارانه خود بپیوندد. شانگ چی این را رد کرد ، اما یک بار دیگر با او درگیر می شود و از قدرت های شگفت انگیز خودش استفاده می کند. Awkwafina در نقش دوست شانگ چی،  کیتی بازی می کند و به نظر می رسد این فیلم ترکیبی تماشایی از رمز و راز و اکشن الهام گرفته از هنرهای رزمی است. در زیر تریلر را این فیلم را مشاهده کنید:

 در شانگ چی و افسانه ده حلقه ؛ تونی لئونگ ستاره باتجربه چینی در نقش ونوو ، فالا چن در نقش جیانگ ال ، منگر ژانگ در نقش شیالیینگ ، رونی چینگ در نقش جون جان و میشل یئو در نقش جیانگ نان بازی می کنند. کارگردانی آن نیز توسط Destin Daniel Cretton انجام شده است که پیش از این هدایت Short Term 12 و Just Mercy را بر عهده داشته است.

شخصیت شانگ-چی توسط استیو انگلهارت و جیم استارلین خلق شد و اولین بار در دهه ۱۹۷۰ در کتاب های کامیک مارول ظاهر شد تا از محبوبیت بروس لی و برنامه تلویزیونی کونگ فو بهره مند شود. با این حال ، لیو در مصاحبه با Entertainment Weekly ، توضیح داد که به دلیل ناشناخته بودن این شخصیت ، او را برای بازی در این بسیار هیجان زده کرده است.

Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings

وی گفت: “هیجان انگیزترین نکته در مورد قدم گذاشتن در این شخصیت این بود که سابقه او قبلاً هرگز گفته نشده است.” “ما بسیاری از نسخه های مختلف از داستان بتمن را می دانیم ، اینکه چگونه پدر و مادرش هنگامی که او بسیار جوان بود به قتل رسیدند. ما پیتر پارکر را می شناسیم که توسط یک عنکبوت رادیواکتیو گزیده شد و او عموی خود را از دست داد. داستان شانگ چی  برای بیشتر جهان بسیار ناشناخته است ، بنابراین ما آزادی خلاقانه زیادی داشتیم تا بتوانیم آن را به همان شکلی که می خواستیم ، رقم بزنیم. “

Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings Shang-Chi And The Legend Of The Ten Rings

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *