۰

کارگردانان جدیدی به قسمت بعدی Spider-Verse اضافه شدند

Spider-Verse

Sony Pictures Animation تیم را برای دنباله Spider-Verse خود جمع کرده است. Joaquim Dos Santos ، Kemp Powers و Justin K. Thompson کارگردانی قسمت بعدی Spider-Man: Into the Spider-Verse را  انجام می دهند.

اولین فیلم Spider-Verse نیز توسط سه نفر از فیلمسازان کارگردانی شد: پیتر رمزی ، باب پرشیشی و رودنی روتمن. رمزی در حال بازگشت به تولید اجرایی این دنباله است.

فیل لرد و کریس میلر از دو فیلم سینمایی Lego Movie و ۲۱ Jump Street با  فیلمنامه نویس Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings یعنی دیوید کالاهام ، برای نوشتن دنباله این فیلم همکاری می کنند.

Spider-Verse

لرد و میلر در بیانیه ای گفتند: “ما بسیار خوش شانس هستیم که در تیم  Spider-Verse ، خواکیم ، جاستین و کمپ را داریم.” “ما طرفداران بزرگ آثار خواکیم هستیم – او شخصیت های خود را بسیار صمیمانه و منحصر به فرد طراحی می کند ، و می تواند یک داستان احساسی را با یک سکانس اکشن و یک ساوندترک موزیکال ، تعریف کند. جاستین فیلمسازی است که بی وقفه نوآوری و شگفتی بصری را دنبال می کند و همیشه از داستان سرایی های احساسی حمایت می کند. کارهای کمپ جنجالی و جاه طلبانه و خنده دار است – او دقیقا می داند که در هر صحنه دقیقا چه چیزی باید قرار بگیرد.

Spider-Verse

این بیانیه ادامه می دهد: “هر سه آنها هر پروژه ای را که به عهده می گیرند به سطح بالاتری می کشانند و مطمئناً در این پروژه نیز همینطور خواهد بود .” “ما صادقانه آنها را دوست داریم و می خواهیم دوستان آنها باشیم و امیدواریم كه برای چند سال آینده كار روی این فیلم این اتفاقات بیفتد.”

پاور طی چند ماه گذشته کاملاً شلوغ بوده است. وی در حال حاضر برای کار در One Night in Miami که اقتباس از نمایشنامه خود به همین نام است ، نامزد اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی است. علاوه بر این ، Powers دستیار کارگدان انیمیشن Soul بود که در قسمت های بهترین انیمیشن ، بهترین امتیاز اصلی و بهترین صداگذاری نامزد اسکار شد. پاورز همچنین فصل اول Star Trek: Discovery نوشته است.

دوس سانتوس و تامپسون هر دو پایه اصلی انیمیشن Sony Pictures هستند. دوس سانتوس هم در فیلم The Legend of Korra و Avatar: The Last Airbender برای Nickelodeon کار کرده است و هم کارگردانی مینی سریال G.I. Joe: Resolute  را انجام داده است و به عنوان طراح تولید در اولین Spider-Verse و همچنین دو فیلم Cloudy with a Chance of Meatballs کار کرد. دنباله Spider-Verse اولین کارگردانی هر دو پیشکسوت انیمیشن را نشان می دهد.

Spider-Verse

Spider-Man: Into the Spider-Verse هنگامی که در دسامبر سال ۲۰۱۸ منتشر شد بسیار مهم و تجاری بود. رویکرد نوآورانه سونی انیمیشن برای ساخت سبک گرافیکی کتاب های کمیک باعث برنده شدن اولین اسکار این استودیو برای بهترین انیمیشن شد. فروش این فیلم در سراسر جهان ۳۷۳.۵ میلیون دلار بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *