۰

تاخیر بازی جدید Need for Speed برای نسخه بعدی Battlefield

نسخه بعدی Battlefield

الکترونیک آرتس اعلام کرد زمان انتشار بازی جدید نید فور اسپید به مدت یک سال تاخیر خورده تا استودیو Criterion در توسعه‌ی بازی بعدی Battlefield مشارکت داشته باشد. نسخه بعدی Battlefield
در ادامه بیان شد استودیو DICE LA به رهبری وینس زمپلا نیز بیش از یک سال است در توسعه‌ی بخش لایو سرویس بتلفیلد نقش دارند. EA قصد دارد تا از تمام منابع خود برای ارائه‌ی یک بتلفیلد عالی استفاده کند. این بازی نامه‌ای عاشقانه برای طرفداران توسط الکترونیک آرتس تلقی شده است.
در نهایت تایید شد که بازی جدید Need for Speed علاوه بر پی‌سی و کنسول‌های جدید، برای کنسول‌های نسل هشتم نیز منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا برای عرضه تا قبل از بهار ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده بود.
بازی جدید Battlefield در پاییز ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد.

دیگر اخبار مرتبط

نسخه بعدی Battlefield ممکن است مرتبط با Bad Company باشد.

مدیر ارشد DICE LA به صورت رسمی اعلام کرد که این استودیو وظیفه ساخت نسخه‌ بعدی Battlefield را عهده دار است، استودیوی DICE LA قبلا تحت عنوان دنجر کلوز گیمز به فعالیت می‌پرداخت و با ساخت بازی‌های تیراندازی اول شخص بیگانه نیست؛ چرا که این استودیو در توسعه‌ی دو عنوان Medal of Honor و Medal of Honor: Warfighter و سری Bad Company نقش پررنگی داشته است.

همچنین نسخه بعدی Battlefield احتمالا از کراس پلی و المان های کراس پلی پشتیبانی میکند.

طبق ادعای جدید تام هندرسون، Battlefield 6 از فصل‌های Battle Pass برخوردار است که هر کدام بین ۸ تا ۱۰ هفته به طول می‌انجامد. این مورد منطقی به نظر می‌رسد، زیرا چندین بازی معروف مانند Apex Legends از یک مدل فصلی استفاده می‌کنند. هنگامی که یک بازی مشهور عناوینی مانند Call of Duty رقابت می‌کند، داشتن Battle Pass بسیار منطقی خواهد بود.

ظاهراً نسخه‌ی بعدی Battlefield از قابلیت Cross-Play بین پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس‌ سری ایکس/اس و رایانه‌های پشتیبانی می‌کند. هندرسون در این ویدئو توضیح داد که یک نوع قابلیت رایگان در Battlefield 6 وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد در این نسخه حالت بتل رویال قرار دارد.

 

در شایعه دیگری آمده است که بازی Battlefield 6 شامل تخریب آسمان‌خراش‌ها می‌شود.
تام هندرسون، یک منبع داخلی معتبر پیرامون بازی Battlefield، در توییت‌های جدید خود به تخریب آسمان‌خراش‌های از پیش برنامه‌نویسی نشده اشاره دارد. هندرسون در گذشته به درستی جزئیات مهمی را از سری Battlefield فاش کرده است، توییت‌های هندرسون به وضوح به ما می‌گویند که بازی Battlefield 6 شامل تخریب‌پذیری‌هایی می‌شود که ما تا به امروز ندیده‌ایم. بر اساس تعاریف او، این تخریب‌پذیری‌ها به شدت واقع‌گرایانه و باشکوه خواهند بود.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *