عنوان Halo Infinite بزرگترین و جاهطلبانه ترین نسخه در کل این سری خواهد بود به گفته سرپرست نوآوری بازی جهان بازی Halo Infinite به شدت بزرگ و عمیق است. محیطهای نبرد پهناور بازی بدون هیچ انقطاع یا وقفه به یکدیگر متصل شدهاند. هر قسمت با فرصتهای متفاوت برای تجربه ماجرا جدید پر شده و میتواند نظر مخاطب را از خط داستان بازی به سمت خود منحرف کند.
شاید در نگاه اول Halo Infinite یک عنوان جهان باز به نظر برسد ولی هدف اصلی تیم سازنده این نیست. در مهله اول ما در حال توسعه یک نسخه جدید از Halo هستیم. یک شوتر ساندباکس که به بازیکن حس ایفای نقش در یک میدان جنگ بزرگ و غنی علمی تخیلی را القا میکند.
کارگردان هنری Halo Infinite با ارائه توضیحاتی از بازی گفت:
“دنیای این بازی به طرز باورنکردنی بزرگ است و مناطق جنگی گستردهی آن به طور یکپارچه به یکدیگر متصل خواهند بود. چشماندازهای آن مملو از ماجراهای جدیدی خواهد بود که هر لحظه بازیبازان را فریب داده و آنها را از پیشروی در مسیر طلایی داستان اصلی باز خواهد داشت. ممکن است به نظر برسد که ما در حال ساخت یک بازی جهان باز هستیم اما در واقع این طور نیست. ما در حال ساخت یک بازی گسترده از مجموعهی Halo قرار داریم؛ یک عنوان تیراندازی سندباکس”
خبر مرتبط
ایکس باکس به همکاری با ایلان ماسک در خصوص سری Halo علاقه مند است.
چندی پیش توییتی با مضمون «فقط Halo» منتشر کرد و به این شکل، علاقهاش به این مجموعه شوتر محبوب ایکس باکس را نشان داد، حال آرون گرینبرگ، مدیر کل بازاریابی تیم ایکس باکس، اخیرا در واکنش به توییت ایلان ماسک اعلام کرد که «بهنظر میرسد یک همکاری با شرکت تسلا با محوریت سری Halo باید صورت بگیرد» و با استفاده از هشتگهای Warthog نشان داد که تمایلش، به ساخته شدن یک مدل از خودروهای تسلا با شکل و شمایل ماشینهای Warthog سری هیلو است.