۰

ماجرای جفری دامر : قاتل بی رحم

جفری دامر

ماجرای جفری دامر : قاتل بی رحم

جفری دامر دستکم ۱۷ مرد و پسربچه را بین سال‌های ۱۹۷۸ تا ۱۹۹۱ به قتل رساند. قتل‌های او بسیار هولناک بوده و شامل تجاوز با نهایت خشونت، همخوابگی با جنازه قربانیان، مثله کردن جنازه آن‌ها و مرده خواری همراه بود. دامر اولین جنایت خود را زمانی که تنها ۱۸ سال سن داشت مرتکب شد و استیون هیکس ۱۹ ساله را پس از سوار کردن در کنار جاده به قتل رساند. او هیکس را به خانه اش دعوت کرد و به گفته خودش، چون دوست نداشت این مرد جوان از خانه اش برود، او را به قتل رساند. در سپتامبر ۱۹۸۸، دامر به خاطر بدرفتاری جنسی با یک پسربچه ۱۳ ساله در میلواکی دستگیر شد و به خاطر آن ۱۰ ماه را در زندان گذراند. او توانست قاضی پرونده را متقاعد سازد که به روان درمانی نیاز دارد و بدین ترتیب به صورت مشروط آزاد شد.

مدت کوتاهی پس از آزادی، دامر قتل هایش را آغاز کرد که با دستگیری اش در سال ۱۹۹۱ پایان یافت. در ماه می ۱۹۹۱، یک پسر ۱۴ ساله لائوسی که اتفاقا برادر کوچکتر همان پسری بود که دامر سال‌ها پیش به خاطر آزار و اذیت او به زندان افتاده بود، در حالی که در خیابان برهنه راه می‌رفت پیدا شد

جفری دامر

دامر مدعی شد که او و این نوجوان لائوسی پس از مصرف مشروبات الکلی با هم درگیر شده و مدعی شد که این پسربچه در واقع ۱۹ سال سن دارد و شریک زندگی اوست.

هیچ مورد مشکوکی در مورد سناریو دامر وجود نداشت جز بوی بدی که از خانه وی می‌آمد و بعد‌ها مشخص شد بوی جنازه‌های قربانیانش بوده است. همان شب دامر پسربچه لائوسی را کشته و سلاخی کرد و جمجمه او را به عنوان یادگاری نگه داشت. در تابستان سال ۱۹۹۱ دامر تقریباً هر هفته یک نفر را به قتل می‌رساند. در ماه جولای دامر مردی دیگر را به خانه اش کشاند و سعی کرد دست او را با دستبند ببندد که موفق نشد.

قربانی خوش شانس در حالی که دستبند از یک دستش آویزان بود پلیس را در جریان قرار داد. پلیس پس از تفتیش آپارتمان دامر با بشکه‌هایی پر از اسید، سر‌های بریده شده در یخچال و محرابی از شمع‌ها و جمجمه‌های انسانی روبرو شد. او با جنازه قربانیان خود رابطه برقرار کرده، گوشت آن‌ها را می‌خورد و با مته جمجمه برخی از آن‌ها را سوراخ می‌کرد. جفری دامر در ۱۵ مورد قتل گناهکار شناخته شده و به ۱۵ بار حبس ابد و در مجموع ۹۳۷ سال زندان محکوم شد. هنگام شنیدن رأی دادگاه، دامر اعلام ندامت کرد و گفت که دوست دارد بمیرد. در نوامبر ۱۹۹۴، دامر و یکی دیگر از زندانیان در باشگاه ورزشی زندان توسط یک زندانی دیگر کشته شدند. دامر در مسیر بیمارستان در اثر ترومای شدید مغزی جان داد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *