۰

بازی های ماه جولای سرویس PlayStation Now مشخص شدند

بازی های ماه جولای سرویس PlayStation Now مشخص شدند

سونی اعلام کرده است که بازی های Red Dead Redemption 2 ، God of War ، Nioh 2 ، Judgment ، Olympic Games Tokyo 2020 ، Moving Out و Nascar Heat 5 همه در ماه جولای ۲۰۲۱ به سرویس PlayStation Now خواهند پیوست.

در بلاگ شخصی پلی استیشن. اعلام شد ، همه این هفت بازی فردا ، ۶ جولای در دسترس خواهند بود و همه آنها علاوه بر God of War که قبلاً در دسترس بود ، بازی های جدید این سرویس هستند.

سرویس PlayStation Now

بازی Red Dead Redemption 2 تا تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۲۱ در PlayStation Now باقی خواهد ماند و از طریق کنسول های PS4 / PS5 برای دانلود در دسترس خواهد بود. این بدان معنی است که شما نمی توانید Red Dead Redemption 2 را مانند بسیاری از بازی های دیگر موجود دراین سرویس به صورت استریم تجربه کنید.

بازی Judgment تا ۴ اکتبر ۲۰۲۱ در دسترس خواهد بود و همچنین به طرفداران این فرصت را می دهد تا عنوان اصلی این بازی را که قبل از انتشار دنباله آن منتشر شده است – Lost Judgment – در ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۱ دریافت کنند.

سایر بازی های این لیست تاریخ پایان ندارند و به طور نامحدود در PlayStation Now باقی می مانند.

جولای ماه قدرتمند دیگری برای PlayStation Now است و دقیقا ادامه راه ماه ژوئن با بازی های Witcher 3 و Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown و ماه می با بازی های Nioh ، Streets of Rage 4 و Jump Force را ادامه می دهد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *