۰

برنامه Telegram تماس تصویری گروهی و پس زمینه های انیمیشنی را به آن اضافه کرد

برنامه Telegram

تلگرام از چند مورد بروزرسانی مهم برای پیام رسان خود در سیستم عامل های مختلف خبر داده است. اولین مورد بسیار قابل توجهی برای تماس تصویری و دیگری رابط کاربری و طراحی جدید آن است.

تماس تصویری ،تغییرات جدید زیادی را به تلگرام اختصاص داده است ، به نظر می رسد بسیاری از آنها از به روزرسانی های اپل برای FaceTime در طول WWDC 2021 الهام گرفته شده است.

 

اکنون تلگرام پشتیبانی تماس تصویری گروهی را دریافت می کند. کاربران باید یک تماس صوتی گروهی را شروع کنند و سپس با ضربه زدن روی نماد دوربین شما را به طور خودکار در یک تماس ویدیویی گروهی قرار می دهد. در حالی که محدودیتی در تعداد شرکت کنندگان تماس صوتی گروهی در تلگرام وجود ندارد ، اما تماس های ویدیویی گروهی در حال حاضر به ۳۰ نفر محدود می شود.

علاوه بر اینکه تصویر دوربین خود را به اشتراک می گذارید ، می توانید در تماس ویدیویی صفحه خود را نیز به اشتراک بگذارید. در تلفن های هوشمند و تبلت ها ، به طور پیش فرض کل نمایشگر شما به اشتراک گذاشته شده است. در دسکتاپ ، کاربران می توانند کل صفحه یا یک پنجره خاص را به اشتراک بگذارند.

برنامه Telegram

تلگرام همچنین یک ویژگی به روز شده برای جلوگیری از سر و صدای پس زمینه را به چت های صوتی اضافه کرده است. مانند اپل ، اگر می خواهید تمام صدایی را که میکروفون ضبط می کند بدون هیچ تغییری ارسال کنید ، می توانید این گزینه را خاموش کنید.

در تبلت ه و دسکتاپ ، تماس های ویدئویی دارای نمای بسیار بزرگتری از صفحه نمایش تقسیم شده به همراه لیست شرکت کنندگان در آن هستند. تماس های ویدیویی گروهی روی دسکتاپ نیز یک پنجره جداگانه است بنابراین می توانید کارهای دیگر خود را بدون به بستن صفحه تماس تصویری انجام دهید.

جدا از ویژگی های تماس تصویری ، تلگرام همچنین چندین تغییر در رابط کاربری آن ایجاد کرده است. اکنون از پس زمینه های متحرک پشتیبانی می شود ، که برای اولین بار است که در یک برنامه پیام رسانی شاهد آن هستیم. این پس زمینه دارای الگوهای رنگی چرخشی است که هر زمان که شما پیامی را ارسال می کنید متحرک می شود. از طریق تنظیمات می توانید رنگ و الگوهای خود را انتخاب کنید. تلگرام می گوید که این انیمشن ها حافظه زیادی را اشغال نمی کنند و همینطور انرژی زیادی را مصرف نمی کنند.

پس زمینه های متحرک ایجاد شده توسط کاربر همچنین می تواند با دیگران به اشتراک گذاشته شود.

انیمیشن ارسال پیام نیز به روز شده و متن ، شکلک و استیکر ها اکنون بسیار روان تر به سمت بالا حرکت می کند که بسیار شبیه iMessage است.

برنامه Telegram

جدا از این تغییرات ، دو آیکون برنامه جدید در iOS ، یادآوری اطلاعات ورود به سیستم ، منوی رباتی برای مرور لیست دستورات و حتی شکلک های متحرک بیشتر نیز وجود دارد. تلگرام همچنین ابزارهایی را برای توسعه دهندگان در اختیار شما قرار می دهد تا برنامه هایی را ایجاد کنند که امکان می دهد برچسب های منحصر به فرد سفارشی تولید کرده و با یک ضربه آنها را به تلگرام وارد کنید.

برنامه Telegram برنامه Telegram برنامه Telegram برنامه Telegram برنامه Telegram برنامه Telegram

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *