۰

نسخه جدید بازی PUBG با الهام از غرب وحشی ساخته می شود

نسخه جدید بازی PUBG

Krafton، کمپانی مادر استودیو سازنده بازی PUBG،  اخیرا از یک بازی جدید با کدرمز Project Cowboy رونمایی کرده است. در حال حاضر پروژه های مختلفی تحت برند PlayerUnknown’s Battlegrounds در دست ساخت است و توسعه دهندگان به دنبال گسترش این فرانچایز به مرزهای تازه ای هستند. یکی از این پروژه ها، یک شوتر هیجان انگیزی در دنیای پابجی است که با الهام از غرب وحشی و فضای فیلم های وسترن ساخته می شود.

به گزارش Bloter از کره جنوبی، شرکت Krafton به طور رسمی از پروژه جدیدی با کدرمز Project Cowboy رونمایی کرده است. این بازی قرار است یک شوتر جهان گستر باشد که روی رایانه های شخصی و کنسول های بازی منتشر خواهد شد. گفتنی است توسعه بازی توسط خود کمپانی مادر PUBG انجام شده و استودیوهای تحت مالکیت این کمپانی بزرگ مانند Bluehold دیگر در روند ساخت بازی شراکتی ندارند.

نسخه جدید بازی PUBG

ممکن است فکر کنید که Project Cowboy چطور به ذهن توسعه دهندگان رسیده است ودر جواب باید بگوییم که این ایده تازه ای نیست و قبلا در قالب بازی PUBG آن را دیده بودیم. اگر از کهنه کاران پابجی هستید، حتما مود وسترن بازی را در قسمت کاستوم مشاهده کرده اید و حالا قرار است همان مود به صورت یک بازی کاملا جدید ساخته شود و در اختیار طرفداران قرار گیرد.

 

اسپین آف بازی جدید PUBG

شرکت Krafton علاقه ای به سرمایه گذاری های با ریسک بالا ندارد اما درخواست های زیاد پلیر های پابجی، این شرکت را به فکر انداخت تا بازی جدیدی را تولید کند. مشخص است که ناشر بازی، بازار گسترده ای برای Project Cowboy می بیند و انتشار یک اسپین آف از بازی پابجی هم می تواند به کمپین تبلیغاتی هر دو بازی کمک کند. سوال بزرگ آن است که شکل و قیافه این بازی جدید چطور خواهد بود؟

نسخه جدید بازی PUBG

استودیو تولیدکننده، این بازی را یک «شوتر جهان باز» معرفی کرده است. این می تواند به معنی وجود یک بازی بتل رویال باشد یا اینکه یک اثر متفاوت مانند Red Dead Redemption؛ مشخص است که استودیو به دنبال معرفی کامل بازی نیست و می خواهد طرفداران به گمانه زنی و بررسی سرنخ ها بپردازند تا هیجان به بالاترین سطح ممکن برسد. ممکن است با یک بخش داستانی هم در بازی جدید روبه رو باشیم.

شرکت Krafton در حال آزمایش و خطا روی بازی های جدید است و یک شوتر دیگر به نام Thunder Tier One را هم در دست توسعه دارد. همچنین The Callisto Protocol که یک بازی ترسناک سوم شخص است، دیگر پروژه مهم این شرکت به حساب می آید. در نتیجه بازی Project Cowboy می تواند هر چیزی باشد و هیچ چیزی مشخص نیست.

 

نسخه جدید بازی PUBG نسخه جدید بازی PUBG نسخه جدید بازی PUBG نسخه جدید بازی PUBG

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *