۰

رندر های دو گوشی گوگل پیکسل به نام های Pixel 6 و Pixel 6 Pro منتشر شدند

گوگل پیکسل

گوگل طی چند نسل گذشته گوشی های Pixel خود را خیلی ساده و دور از رقابت بازار طراحی کرده است ، اما به نظر می رسد امسال سرانجام آماده است تا دوباره در دنیای موبایل اوضاع را بهم بریزد.

رندر های جدید نمایی از دو گوشی جدید این شرکت به نام های Pixel 6 و Pixel 6 Pro را نشان می دهد و همینطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید ، تغییرات زیادی نسبت به سال گذشته داشته اند.

گوگل پیکسل

Pixel 6 کوچکتر به نظر می رسد و فقط دو دوربین در عقب آن دارد ، تعجب نخواهیم کرد اگر یکی از این سنسورها واید عادی باشد در حالی که دیگری الترا واید است. از طرف دیگر ، Pixel 6 Pro بزرگتر به نظر می رسد و سنسور سوم را به آن اضافه می کند. احتمالا یک لنز تله باشد ، اگرچه به نظر می رسد از نوع پریسکوپ نخواهد بود ، بنابراین انتظار بزرگنمایی اپتیکال بیش از ۳ برابر را نداشته باشید.

گوگل پیکسل

همچنین امیدواریم که Google سنسورهای مورد استفاده خود را که اکنون قدیمی شده اند نیز به روز کند.

اگر این رندر ها دقیق باشد ، دوربین ها را کنار بگذارید (و منبع دوم تأیید کرد که طراحی در واقع دقیق است ، در حالی که رنگ های نشان داده شده مشخص نیستند) ، گوگل سرانجام آماده است تا خلاقیت خود را افزایش دهد و از همان طراحی خسته کننده استفاده مجدد نکند.

گوگل پیکسل

رندر ها به صورت مستقیم از گوگل یا موارد مشابه منتشر نشده است ، اما توسط شخص ثالثی براساس تصاویر واقعی آن تلفن ها ایجاد شده است.

گوگل پیکسل

در قسمت جلویی ، بریدگی سوراخ دوربین سلفی اکنون مانند تلفن های سامسونگ متمرکز است و حاشیه ها تقریباً به طور کامل از بین رفته اند.

در حال حاضر هیچ خبر یا اطلاعات دیگری از این محصولات منتشر نشده است و در اینده نزدیک باید منتظر رونمایی رسمی آنها توسط خود گوگل باشیم.

گوگل پیکسل گوگل پیکسل گوگل پیکسل گوگل پیکسل

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *