۰

بازی فورتنایت : مود PvE و بقا به بازی اضافه خواهد شد

مود PvE در بازی فورتنایت

بروزرسانی Fortnite 16.40 امروز عرضه شده و مسلماً شلوغ ترین پچ از زمان شروع فصل ۶ تقریباً دو ماه پیش است. یکی از مهم ترین چیز هایی که زود از آمدن آپدیت لو رفته بود، حالت بقای PvE است. این حالت برای اولین بار در اوایل این ماه در اسنادی که در جریان جلسات دادرسی Epic در برابر اپل به اطلاع عموم رسیده بود ، مورد توجه قرار گرفت.

در حالی که نوت های پچ Fortnite 16.40 فقط در مورد محتوای جدید بازی صحبت می کنند ، دیتاماینر ها برخی از جزئیات جالب تر درباره Daybreak را کشف کرده اند.

“شما در امتداد ساحل یک جزیره تنها و غیرمسلح بیدار می شوید ، و هیچ خاطره ای از نحوه ورودتان به آنجا ندارید.” “قبل از شب شدن سریع به دنبال اسلحه و مهمات بگردید زیرا موجودات آنجا شروع به پرسه زدن در دامنه تپه ها و شکار طعمه می کنند. مراقب سایر افراد در آنجا باشید ، آنها ممکن است متحدان ارزشمندی در جنگ شما برای زنده ماندن در جزیره ای باشند که هیچ امنیتی در آن نیست.

“در طول مسیر ، قسمتهایی را جستجو کنید که برای تعمیر یکی از هلی کوپترهای ساقط شده در نزدیکی مرکز جزیره مورد استفاده قرار گیرند. اگر قطعات صحیح را پیدا کنید و سوخت کافی داشته باشید ، ممکن است بتوانید فرار غیرممکن را به پایان برسانید!

“توجه: بازیکنان هر تیم از هم جدا می شوند. دوستان یا بازیکنان دیگر خود را در جزیره جستجو کنید و یک تیم جدید تشکیل دهید! قبل از بسته شدن طوفان در شب سوم ، یک هلی کوپتر را تعمیر کنید تا از جزیره فرار کند.

بازی فورتنایت

فعلاً قرار است که وجود Daybreak به عنوان یک راز مخفی باشد ، اما به نظر می رسد این جزئیات جدید خیلی زودتر از موعد انتشار ، درز کردند. دیتا ماینر ها همچنین یک Quest ویژه کشف کرده اند که به بازیکنان دستور می دهد تمام قطعات شکسته تلسکوپ را پیدا کنند. در حال حاضر ، هیچ کس مطمئن نیست که این Quest بخشی از آن است ، زیرا این بخشی از چالش های هفته ۹ نیست ، و این موضوع باعث می شود برخی گمان کنند Daybreak چالش های تبلیغاتی خاص خود را دارد تا بازیکنان را مجاب به آزمایش آن کند. این یک تاکتیک است که حالت Spy Within Fortnite نیز از آن استفاده کرد ، که زمستان سال گذشته بدون شک از بازی Among Us گرفته شده بود.

بازی فورتنایت بازی فورتنایت ر بازی فورتنایت بازی فورتنایت

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *