۰

رندر های گوشی های ایسوس Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip منتشر شدند

ایسوس سری Zenfone 8 را در تاریخ ۱۲ ماه مه معرفی می کند و کمتر از یک هفته پیش از رونمایی ، مشخصات و رندرهای Zenfone 8 و Zenfone 8 Flip به بیرون درز کرده و تصاویر واضح تری از این گوشی را به تصویر می کشد. گوشی های ایسوس

Asus Zenfone 8 Flip

Zenfone 8 Flip ، همانطور که از نام آن مشخص است ، از یک دوربین فلیپ آپ مشابه Zenfone 6 (با نام مستعار ۶z) ، ۷ و ۷ Pro برخوردار خواهد بود. این ماژول شامل سه دوربین – ۶۴ مگاپیکسلی ، تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۱۲ مگاپیکسلی است. علاوه بر این ، این تلفن هوشمند از ضبط فیلم ۸K پشتیبانی می کند و شما می توانید از دوربین های عقب برای عکس های سلفی و تماس ویدیویی استفاده کنید.

گوشی های ایسوس

Zenfone 8 Flip دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FullHD + 90Hz AMOLED بدون هیچگونه ناچ یا شکافی است و احتمالاً برای احراز هویت دارای یک خواننده اثر انگشت در زیر صفحه نمایش خواهد بود.

این تلفن هوشمند به یک اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده و دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که تا ۳۰ وات شارژ می شود.

Zenfone 8 Flip در دو رنگ ارائه می شود و وزن آن ۲۳۰ گرم است.

گوشی های ایسوس

Asus Zenfone 8

انتظار می رود Zenfone 8 مدل “Mini” باشد زیرا از یک صفحه نمایش FullHD 5.92 “برخوردار خواهد بود. و برخلاف Flip ، دارای ناچ است و دوربین سلفی روی صفحه نمایش مشخص است.

پنل پشتی زنفون ۸ دارای یک جزیره دوربین مستطیل شکل است که یک فلاش LED و دو لنز ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و ۱۲ مگاپیکسلی ماکرو را در خود جای داده است. این تلفن هوشمند همچنین فیلم های ۸K را ضبط می کند.

گوشی های ایسوس

این منبع ادعا می کند که Zenfone 8 دارای یک Snapdragon 888 همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. اما خبراتی نیز در مورد ۶ گیگابایت ، ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز شنیده ایم. گفته می شود ، این گوشی دارای باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری است که از طریق پورت USB-C تا ۳۰ وات شارژ می شود.

Zenfone 8 همچنین با جک هدفون ۳.۵ میلی متری که در قسمت بالایی قرار دارد همراه خواهد بود. وزن این گوشی هوشمند ۱۷۰ گرم است و دارای دو گزینه رنگی است.

گوشی های ایسوس گوشی های ایسوس گوشی های ایسوس گوشی های ایسوس گوشی های ایسوس گوشی های ایسوس

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *